hemsidor?
Jag tänkte bara kolla hur många som har en hemsida reltarat till digitalfotografering. Själv håller jag just nu på med ett fotogalleri som jag senare ska publicera på Internet. Jag ser det ju självklart som ett medel för att nå en bredare publik utöver de som ser mina bilder exempelvis här.. Någon som har en hemsida?
jag
Jag har en fotodagbok…

Jag har ett par domäner men ännu inte gjort något åt dom. Det är en tröskel att komma över för mig, men snart så. Nu är min tanke att komma igång som en fotograf. Kanske jag kan tjäna pengar på det jag gör och få tillräckligt så att jag kan ha mat på bordet. Nu är inte min mammapeng tillräcklig för att jag ska kunna fortsätta med det här "yrket" för all evighet, även om jag nu skulle vilja (vilket inte är sant --- klättrar på väggarna här).
Hälsningar
Robert
Robban, jag onskar dej verkligen lycka till! Vilket yrke tanker du pa forresten? Som mamma eller fotograf? Hur bar du dej at nar du klattrar? Och dessutom jag har alltid sagt till dej att du flyttade at fel hall. En normal Robban borde dra soderut till varmen.
Vart land, vart land, vart fosterland, ljud hogt o dyra ord……………../ Johan Ludvig.
bosse

#5, jag försöker läsa mig till friheten :) och bli fotograf.
Jo, helsnurrigt att flytta till Finland. Här är man inte tacksam för att man fotograferar ett dop åt någon okänd person utan tar det som själklarhet. Inte nog med att man gör ett jobb som en studio skulle ta 170 euro för så vill pesonen ha mer, suck!
Hälsningar
Robert
Det beror ju lite på hur man ser det - jag har en matblogg där jag varje dag (i stort sett) lägger upp bilder. På mat då, framför allt :)
#7: Gillar bilderna på din blogg. Mycket professionellt utfört. En rolig liten oväsentlighet är att jag numera förstår vad du har för motiv på din avatar… chokladfyllda hallon. Av någon anledning har jag alltid sett det som en massa kräftor tidigare… vet inte varför. :-)

Ja, en liten en: http://www.freewebs.com/lifeofbima
#8 - KRÄFTOR? *skrattar*

# 10 Jag trodde det var äpplen. "LER"