Parspartau ram i photoshop

Knuffar upp ingen som har någon kommentar?

tråkit att ingen vill säga något :(
Jag tror det beror på att du vänder dig till lite fel "publik", det enda som har med foto att göra är väl möjligen att ramen t.ex går att använda på ett foto också. Prova inne på bildredigering.ifokus som redan föreslagits, där finns mängder med duktiga redigerare som kan ge dig bättre kritik.
Blev väl en bra produktbild, men som andra redan kommenterat ser jag inte att den har någon koppling till foto, och det är väl den största anledningen till att ingen kommenterar den.
mvh Martin

vad då inte koppling till foto? det är bildbehandling och det tillhör foto
#6 Ja ,bildbehandling är en del av foto, det tycker jag också. Men för mig är att ta printscreen på något och sedan bildbehandla det mer något som ligger i området som behandlas på bildredigering.ifokus.se (även om jag vet att den sajten främst handlar om PS och inte bildredigering generellt, eller gjorde iaf i början när jag var där).
Men det är bara min åsikt. Du tyckte det var tråkigt att ingen ville säga något, och jag gav en möjlig förklaring till varför det var så. Min uppfattning är dock ingen allenarådande sanning, alla är vi tänkande individer som uppfattar saker olika och gör olika bedömningar.
mvh Martin

#7 jag håller med… Men med tanke på att det fin en kategori som heter abdobe photoshop så borde man få lägga in bilder
Jag kanske missuppfattade dig. Om du tog fotot själv så okey men jag fick för mig att du använde en bild som du fick från någon annan.
Eddie

Jag instämmer helt med de övriga medlemmarna.
Kategorin för Photoshop är mest till för att fråga om något specifikt med PS. Antar lite att det var så Robert tänkte när han skapade sajten.
För rena Photoshop-bilder som inte har någon koppling till foto hänvisas till bildredigering.ifokus.
/A Isaksson
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson

okej.. då vet jag
Spelade du need for speed ?

japp jag spelade:P dådå?
Kände igen bilen xD

haha okej:p
Jag gillar bilden och spelet också för den delen.