Billig äventyrskamera?
Finns det något billigare alternativ som liknar kameran GoPro?
❝ The truth is rarely pure, and never simple. ❞
Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

De billigaste jag har sett är Rollei, men likheten med GoPro är ytlig. Det finns tillbehör för att hålla "actionkameran" på en cykel eller på en hjälm, men jag är inte säker på att de tillbehören också är tillgängliga här.
Tack så mycket!
Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Det finns lite andra varianter också, exempelvis solglasögon och skidglasögon med actionkamera, också bland annat från Rollei (finns i MediaMarkt-sortimentet).
Just den jag pekade på är den allra billigaste.
Okej, jag behöver bara en någorlunda bra kamera så jag kan filma när jag åker bergochdalbanor :)
Köp en gopro, det finns en anledning till varför dom är störst. Även dom billigare modellerna har en bildkvalité och användarvänlighet som inte direkt matchas av någon annan tillverkare.
En begagnad GoPro 2 borde inte kosta många kronor och utbudet av tillbehör är ofantligt stort. Dessa kan man spara till en framtida GoPro 3+ eller 4
Jag kör med en del Rollei-fästen till min GoPro Hero3. Betydligt billigare än GoPro original. Jag har dessa.
http://www.kjell.com/sortiment/ljud-bild/foto-video/kameror/rollei/tillbehor-till-rollei-4s-och-5s/rollei-bike-kit-p50947