Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 935 ggr
Schnauzertik
2014-09-01 10:15
2

Behålla?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är denna bilden nåt att ha eller är det bara skräp?

Är själv fundersam.

Värd för Pensionärer

JazzBass
2014-09-01 11:54
0

Är lite fundersam jag också. Bilden säger inte så mycket, men den har en tilltalande komposition ändå tycker jag. Skulle kunna tänka mig denna som exempelvis fototapet i mörkt hemmabiorum, tack vare kompositionen och de enhetliga färgerna.

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Schnauzertik
2014-09-01 16:40
0

Tack för synpunkter JB.

Kanske skulle tapetsera om i biorummet.

Värd för Pensionärer

Bagtjesen
2014-09-01 18:49
0

Schnauzertik - Hmm, det har varit uppe ett antal bilder åt samma håll som din i sommar, men de har haft ett virrvarr av olika skärpa genomgående över hela bilden, din bild är relativt ren i mitten, förutom de ljusa fläckarna. Din oskärpa ligger i överkant och i nedre vänsterkanterna. De lite större gröna blad som är i oskärpa (framförallt nere till höger) ger också lite djup och lite kontrast till det gula och mörka,.

Svårt att se hur bra den är om du skulle förstora upp den till tapet, men det är något som du ju själv kan se bara genom att skriva ut den så stort du kan för test.

/Bägtjesen

Schnauzertik
2014-09-02 15:08
0

#3 Bägtjesen  

Tack för kommentar. 

Visserligen är tapeten i biorummet onödigt ljus  men att ersätta den får jag nog vänta lite med, det finns viktigare saker som ska fixas före. Fast jag tror den skulle kunna funka rätt bra.

Värd för Pensionärer