Jonglering - Kritik

Fräcka bilder :D
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.
Tack :)
*Upp* Ingen mer som vill kommentera?

jag kan kommentera igen ;D hhehe, jag tycker fortfarande att bilderna är jättefina, *jag vill också kunna jonglera* :D
/Frida

Ja, jag förstår inte hur man gör :P jag kan "fusk" jonglera ;D hehe, med tre bollar :O :P svårt att förklara hur man fuskjonglerar:P
/Frida
Nu kommer det jobbiga, att kritisera en kompis;) Men eftersom jag inte har något annat att göra så kan jag väl göra det i alla fall (A)
Bild 1: Häftigt att han har två bollar i luften men jag stör mig .. SJUKT mycket på att han har ena handen bakom ryggen x) Det ser också lite kul ut med glappet mellan träden. Snyggt med skärpan på ansiktet.
Bild 2: Den här gillar jag faktiskt (tro det eller ej x) ) Men vad är det svarta strecket som kommer ut till vänster ur halsen och den vita pricken i himlen som det svarta strecket pekar på? Stör mig väldigt mycket. Det ser också lite konstigt ut med molnet bakom armbågen x)
Bild 3: Gillas ejejejejej. Han är jätteljus, bollen och handen super suddig och än en gång har han handen bakom ryggen!! xD
Bild 4: (eller 3 som du har skrivit xD) Ingen kommentar. Varför tar du ens kortet med bilen i bakgrunden? >_<
Annars var det fina färger i bollbilderna. Är det svårare att ta emot kritik från mig eller andra? Tänkte eftersom det var du som fick mig att börja fotografera x'D

jag är inte alls duktig på det här men jag tycker att bilderna är fina. Det jag störde mig lite på var den suddiga handen och bollen i bild 3 men annars var bilderna fina…diablobilden skulle ha varit finare utan bilden i bakgrunden
Jag kan också jonglera, skulle bara tillägga det=) har tränat cirkus=)
bilderna var bra… men jag kan nog hålla med #10 lite grann. trevliga färger annars. =)
jag kan också jonglera, vill bara berätta det. ^^ håller på med cirkus, så är så illa tvungen! .. :]
#10 Bild 1: Vi lekte lite med bollar och kameran och han började jonglera med två bollar med ena handen :P
Bild 2: Haha kul att den gillas ^^ Men vad sjutton menar du med "svarta strecket som kommer ut till vänster ur halsen och den vita pricken i himlen som det svarta strecket pekar på?" Gran och moln kanske? xD
Bild 3: Haha joo men det finns något jag gillar i bilden.. ^^ Går ej att förklara :P
Bild 4: (3½) Hoppsan skrev jag tre? tja.. Matte är inte min starka sida som du vet ^^, Jag ville bara visa att vi försökte foto diabolo sen men det gick ju inte så jätte bra :P Han var inte duktig på att fånga xD Jag vet att den är dålig och bilen stör mig också. :P
Haha nää Det är nog samma som för alla andra.. Fast lite mer personligare blir det jö xD Haha var de jag som fick dig att börja? Ja det var det nog.. :P Där ser man ^^ Tackar för fina kommentarer.
#11 Tack ^^ Jo som sagt, jag tycker också att bilen stör lite ^^ Haha jag vill också kunna! :P
#12 Okey tack ^^
Mvh Sara
Mycket fina bilder Sara!
//Felix
Tackar så mycekt Felix ^^
Jag gjorde det.. men bilden försvann tydligen.. Jag har inte serveradressen här så du får den nä rjag kommer hem i helgen istället..:):)
Men jag tror att det var gran och moln.. Kan du inte typ ringa in det? :P