Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 679 ggr
neonrosa
0

Svan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För några dagar sen gick jag till skolan tidigt för att fota lite när det var dimma över sjön. Fick en skapig bild på en svan som jag gjorde om lite i photoshop, konstruktiv kritik önskas!

divansson
0

jag gillar den iaf :) lite mer luft bakom kanske.. och så är de en sak.. :P vid spegelbilden, typ under huvudet så är det nått i vattnet(?) tycker de är typ.. ivägen.. fasst smaken som baken ja ;)

neonrosa
0

Tack! Om jag hade mer luft bakom så blir svanen centrerad vilket inte jag tyckte var så snyggt iaf ;) Menar du den vita "ringen"?

divansson
0

#2 okej, hm, iofs.. är nog snyggare så som det är isåfall.. ;P aa

fotokrafs
0

jag skulle vilja testa ha svanen mer till vänster i bilden, nopp inte centrerad ännu mer till vänster.. :-)
Förresten vad står det? Jag ser lite dålig

neonrosa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#4 Okej, här kommer ett test dårå ;) Ville testa med att lägga en text under för att se effekten, tyvärr tkr jag inte dt blev så lyckat :/ Men det står: "When angels cry blood on flowers with evil in bloom", från låten The funeral of hearts med H.I.M.

fotokrafs
0

Åh, du fick bort den vita "ringen" också :-) Jag gillar!

Fridoliin
0

jag gillade bättre när svanen var mer till höger, men de blev mkt bättre utan "ringen" som stal uppmärksammheten lite ;) jättefin bild :D

/Frida

Medarbetare på Sång.ifokus.

Stå på dig, annars gör någon annan det.

neonrosa
0