Suddiga bilder
Absolut!! Det är känslan i bilden som är viktig och framförallt vad du känner själv för bilden, även om man ska ta till sig kritik ibland. Mycket känsla i den bilden, bra!! Konstnärer gör som dom vill 
Den här bilden gillar jag. Du har fått fram en känsla i bilden. Så en suddig bild är inte alltid dålig. Utan kan bli superbra.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Den starka kontrasten ger en nästan grafisk bild. Som porträtt är den värdelös eftersom man nästan inte kan urskilja kön på personen men tillsammans med andra bilder i serie och som konceptbild är den bra.
Jag gillar bilden som den är men tror inte att jag skulle gilla den om den var skarp(?).
Prova att ta bort handen i förgrunden. Det skulle förstärka din syster.
Tom

Yeak
;)
Tidigare var det poppis att ha lite suddiga bilder på damer, se alla filmer där kvinnor är lite softade medan männen är skarpa.
Ibland har man inget annat en suddig bild och det är bättre än inget alls. Tänk på alla pressfotografer, vissa bilder kan de inte leverera av högsta kvalité men det är bättre med något än inget.
Hälsningar
Robert
PS. Din bild är effektfull och jag skulle kanske använda den som en bakgrund, dra ned tonen, och lägg på justa bilder uppe på.
Jag tycker som andra redan sagt.. Som porträtt är den kanske inte så kul eftersom man knappt ser personen, men som bild är den störtcool!
Jag tänker mig direkt att en sådan bild skulle sitta i ett CD-omslag. Känns ös-ig! Lite live-känsla liksom.
Mvh // Johan
Jag gillar den här bilden precis som den är. Visar att något händer. En kanonbild tycker jag. Full poäng!

Det är kul att exprimentera, det är skapande och till slut så har man hittat en stil som man gillar. Utan några försök på vägen är det svårt att hitta sin egen stil som man känner sig bekväm med.
Återigen bra jobbat bima!
Robert