Väldigt hård kritik önskas.

Jag tkr att ankaret lr vad det är inte skulle ligga i vattnet, det gör så att jag inte tkr att bilden inte blev lika bra. men annars gillade jag den.
Jag kan inte ge kritik eftersom jag är nybörjaramatör.
Går bara på känsla.
Många bilder tittar man på och kilar vidare. Den här har jag öppnat flera gånger. Underbar känsla.. skulle vilja skriva poesi till bilden!!!!!!!!!!
(First)
Tycker bilden är jätteskön. Härligt lugn och harmoni i bilden.
Det enda jag stör mig på är vågen eller vit streck längst bort i horisonten. Den löper över bilden.
men annars tycker jag den är superfin
Jätte fin bild men jag stör mig lite på den mörka skuggningen du lagt på runt båten. Den gör så att man snabbt dras mot mitten av bilden men för mig ser den lite onaturlig ut.
/Mattias
Håller med #4 jag märkte det oxå då jag kollade på bilden.
Men inget jag störde mig på, däremot kanske tona ner den lite?

Jag håller med om att ögonen dras till mitten. Testade först att minska skuggningen men då fick jag inte alls samma djup i bilden. Kanske kan testa att lägga skuggningen någon annanstans i bilden.
Mvh Marcus

Jag tyckte att himlen såg tillplattad ut. Och jag störde mig på den vita randen vid horisonten.
Gillar bilden mycket!
Kanske lite hård skuggning, men jag tycker att det ljusa fältet i mitten bildar ett hjärta, vilket jag tycker bidrar mycket till fotot. Kärleken till havet, typ.
Gillar också färgerna och himlen, skulle gärna vilja veta hur fotot är tagit samt vilka bildredigeringar som gjorts!
mvh Martin
Den var jättefin, Jag skulle bara vilja se den i orginal.
jättefin! men skulle oxå vilja se orginalet :) Letade solen, efter den skuggningen så….
Jättehärlig bild! Verkligen! tycker den är superlyckad. Förutom den där vita randen i horisonten.
Och jag skulle också vilja vet vart och hur du tagit bilden? :) Och hur ser orginalet ut?