Foto iFokus

Foto

Etikettvilda-och-tama-djur-ej-kritik
Läst 1638 ggr
Ridtravartjej
2

Kusinens katt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Va till min kusin och fota hennes helt underbara Ragdoll tjej på 7 hela kilo xd
Hon är ingen som gärna är med på bild så va lite svårt att få bra bilder på henne, men fick några fina iaf. Men vad tycker ni om dom?

Ridtravartjej
1

Bild 2

Ridtravartjej
1

Bild 3

Stallmima
0

Du har verkligen fångat kissens uppmärksamhet, tycker bilderna är jättefina  👍

Tessan01
0

Jättefina tycker jag! Lite ot men tror man får bara ha 2 bilder per kritik tråd, är inte säker. :)

Bagtjesen
0

Bild i #0 och #1 är allmänt riktigt bra, men det är ett litet retsamt grundproblem i de två. I båda två lutar fönstret och tapeterna. och kattens "plattform lutar likaledes. Har du redan beskurit bilderna så skulle jag ta fram originalen och rotera bilderna lite och sedan beskära igen. Det är lätt att ibland gå lite för nära och tar ett för tajt utsnitt så att man inte kan fixa till i efterhand.

"Stussen" i #1 skulle kanske varit med?

Av den sista anledningen ovan så gillar jag #0 bättre. Och, jag tror att du instinktivt lagt upp den först för att du tycker att den är något bättre?

/Bägtjesen

Ridtravartjej
0

Nu har jag roterat upp den dock blir den ju beskärd då som den inte va innan, men såhär blev den då iaf :)

MartinO
0

Moderator edit: Kategori/rubrik ändrad.

Sajtvärd för Foto

Sajtvärd för Fågelskådning

Bagtjesen
0

Så fin - synd att du beskar för snävt redan i kameran. Men jag tror att din kusin kommer att gilla bilden - en bild att ha!

/Bägtjesen