Hjälp med doppresent

gankis, bra jobbat. Ett par synpunkter.
Bilden uppe till vänster, om du kunde ljusa upp den ngt så att den låg lika som de övriga. Bilden längst ned till höger har en annan färgmättnad än de övriga.
Om du klarar av att avmaska bilden längst upp till höger så att bara handen var synlig så skulle det bli en höjdare.
Färgbilden gillar jag!
Hälsningar
Robert
Jag röstar också på färgbilden.
Vänliga hälsningar
Niklas

Jag röstar på sepiabilden. Gillar den varma tonen. Underbara bilder och en kanon idé. Kan jag få härma dig till mitt lilla barnbarn ?
Sepia, utan tvekan!
Jag måste hålla med några andra om att jag gillar Sepia mest. Svartvitt blir så kallt och med färgen så kan det bli svårare att få det snyggt.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
#3 Robert: Bra idé att frilägga handen, att jag inte kom på det själv! Jag ska göra ett försök. Tack för tips om de andra ändringarna, jag ska göra ett försök där också. Jag ser ju att bilden längst ner till höger ser annorlunda ut i färgen än övriga bilder, men hur menar du mer exakt att jag ska ändra färgmättnaden?
#5 Kerstin: Kul att du gillade min idé, kul om den kan inspirera dig att göra något liknande. Hoppas vi får se det färdiga alstret här sen.
Tack alla andra för era åsikter, det kommer att bli svårt det här… Min dotter och hennes kompis här hemma höll båda två på färgbilden.
#10 Det blev ju riktigt snyggt.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
FÄRG!
Det är inte ett gammalt foto utan en liten nulevande krabat som förtjänar färg!
Prova att bara göra bakgrunden suddig bakom handen. När handen inte fick någon bakgrund alls blev den för utstickande mot de andra bilderna tycker jag.
Men jag gillar verkligen kompositionen! Bra jobbat!
Tom
Sepia versionen är den absolut finaste. Välj den

gankis, du får mig att bli stolt över dig :). Mycket bra gjort, nu när jag har kollaget framför mig så skulle jag ha frilagt även övre vänstra bild också. Ta pimpetten (kanske du har gjort) och fyll bakgrunden som de övriga två kommande bilderna.
Dina ramar har blivit runda för att du har kort stroke utan att har "inside" markerad. Med inside så får du raka ramar.
Hälsningar
Robert