Terrorism.
Sen blir det inga fler. Jag hade tankt lagga in ett par av dom i mitt album, men jag la ut dom har istallet.
Jag kanner den engelsman, som det skrevs sa mycket om for han overlevde tack vare att han var tvungen att ga upp pa toan och inte lag kvar i sangen. Han berattade att hans sang hade lyfts och smackat in i vaggen och den hangde kvar dar. Anglavakt?
bosse
Usch!
#5, Jag hoppas att de fortfarande har barn…
Tom

Hemska bilder, tyckte #1 blev riktigt bra.
Hälsningar
Robert
Mohaya compound, dar vi bodde nar familjen var har, bombades ocksa ett halvt ar efter det vi akte harifran. Jag la tidigare ut bilder pa AG fran det besoket jag gjorde dar for ett halvt ar sen. Det ar en sak att se bilderna och nanting helt annat att vara pa plats. Det var en mycket olustig kansla. Vi har ju massor av foton och videofilmer darifran. Atminstone min fru kande alla personer som dadades (19) varav atminstone 2 barn, nastan rakt over gatan dar vi bodde. Foraldrarna overlevde och har skaffat atminstone ett barn till och flyttat till Dubai. Dom ar fran Libanon. Vad jag vill poangtera ar att verkligheten ar verkligen grym ibland.
bosse
Starka bilder. Återigen påminns jag hur bra jag har det.