nybörjarkritik, blomma
Hej jag har haft min systemkamera (en sony nex-5) sen i februari och tänkte att jag kanske ska se vad man kan få för kritik på nån bild :)
redigerad bild
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
och andra :) även den är lite pillad med i photoshop
Den första bilden med blomman, tycker jag att du ska beskära från vänster. Varför inte göra den kvadratisk? Tror att det skulle bli en härlig bild.
ja det skulle nog vara häftigt :) jag är inte så mycket för kvadratiska bilder dock, men den kanske passar i det :) tack!
Jag gillar första bilden med blomman! Dock så känns det för min del som att bilden borde ha beskurits annorlunda. Det är för mycket "tomrum" till vänster. Ska bilden ha denna beskärning så hade jag nog viljat haft lite mer utav blomman "i bild" till höger också. Annars som ovanstående talare säger så tror jag du vinner på att beskära den lite mer från vänster - kvadratisk eller nära kvadratiskt. Jättefin bild iaf! :)
http://Mylifeandbrian.blogg.se
Jag tycker att bilden med blomman känns som ett "tack-kort" eller liknande, och att det skulle stå någon text till vänster. 🙂

Mvh Stephanie 

#4 tack jo jag ska nog testa att beskära mer av vänstersidan :) Anledningen till att blomman inte är hel så att säga är att den var trasig och ful där det är borta :) men ska som sagt beskära mer och se hur det blir :D
#5 ja det gör det ju faktiskt :) får använda det som det haha :)
Eller en fin dikt!

Mvh Stephanie