Komentera mina Naturbilder :)
Lägger upp nytagna bilder som jag vill ha lite komentarer på :)

Svårt att kommentera då det är flera bilder och jag inte orkar (lite lat
) kommentera 5 bilder utförligt.
Generellt sett: Försök tänka lite på bakgrunden när du tar macrobilder/närbilder. Både bild 1, 4 och 5 tycker jag är lite röriga, 5:an är dock bäst av dem, det enda som är synd är det vissna bladet (eller vad det är) precis under (till höger om) den gula blomman, det tar lite fokus tycker jag. Skulle också vilja ha sett bilderna lite lljusare, de känns överlag mörka.
Bild 1 har jag svårt att fastna för något på, är det klöverbladen du vill framhäva? Försök komma så nära, alternativt beskära, så du får bort stenarna och klöverblomman uppe till, det tar för mycket av intresset av bilden.
Bild tre gillade jag, sommarkänsla! Kanske något ljusare bild (hade jag velat ha alltså) även där, och skall man vara petig hade jag nog försökt få någon av blommorna "vänd mot mig" med fokus - men överlag gillas motivet!
mvh Martin

jag tycker det var fina bilder :) Tråkig vinkel är väl det enda jag kan komma att tänka på .. :/
Försök med lite roligare gvinklar, då blir kortet genst mkt spännande :)
// Frida
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.
Det var helt okej bilder EAndersson. Men som Fridoliin säger, lite roligare vinklar kanske vore bra! :)
Teste dig fram och se, det kan bli roliga bilder :)
/Sara
/ Sara & Casper
Hejsan :-)
Jag gillar dina bilder,
#1 klöver är så fint.. synd med den suddiga klöverblomman och fula maskrosblad bara.
#2 Bild som du kan fixa till Vitbalans i bildredigeringsprogram
#3 Som marnyman säger Sommarkänsla. Synd på vissna tusenskönor bara.. Du kanske kunde tagit bort de vissna blommorna innan du tog kort?
#4 Testa beskär bilden tajtare.
Sorry jag bifogar en bild på klöver, den är inte lika fin som din men.. Testa gärna du me' ta kort på klöver med dagg

Som sagt, svårt att kommentera alla.
Kommenterar bara #3 då de andra var ganska lika.
Tycker bilden i sig är bra och tanken bakom bilden. Tyvärr så får bakgrunden ner bilden. Det ultimata hade nog varit att ha en blå himmel som bakgrund.
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson

Okej :) Lägger ut en bild med "fuktiga" klöver :) Blir lite suddig p.g.a bilden är stor =/

Ingen bild ;O, Kommet här ^^