Foto iFokus

Foto

Etikettkameror-objektiv-och-annan-utrustning
Läst 541 ggr
Perly
0

Vilken väska

Sprungit över en Kina-kopia på Ebay men föll för originalet som visas på de flesta av bilderna, kopian är långt ifrån lika snygg o så har man ju ingen aning om vad som faktiskt finns i den.

Undrar om någon här har någon aning om vad originalet är för märke (syns en liten logo, cirkel med tre "ben") samt vart detta kan köpas.

»Länk«

Alltid Oavsett

VildaVittra
0

Är det rätt länk? Ser nämligen en ryggsäck.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Perly
0

Är rätt länk, är orden väska som kanske kan ses lite fel. 🙂

Alltid Oavsett

VildaVittra
0

#2 Ville bara dubbelkolla.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

VildaVittra
0
Perly
0

Tackar, hm hittar flera annonser med samma bilder på den sidan men olika pris, haha, eller enda skillnaden är ena sömmen på framsidan.

Alltid Oavsett

Inkanyezi
0

"Originalet" skulle väl möjligen vara Lowepro Flipside, som finns i olika storlekar. Det var i alla fall den första jag såg med sådan konstruktion. Jag har själv en Fjällräven datorryggsäck som är gjord efter samma idé, och som jag har inrett till kameraväska. Fjällräven-säcken har fördelen att också kunna användas som pall. Tyvärr var den en dagslända på nittiotalet och finns inte i sortimentet.

Perly
0

Jo har kollat lite på Flipside 400 samt 500 AW, dessa lockar rätt fint så blir nog till att spara lite pengar :)

Alltid Oavsett