Vilken väska
Sprungit över en Kina-kopia på Ebay men föll för originalet som visas på de flesta av bilderna, kopian är långt ifrån lika snygg o så har man ju ingen aning om vad som faktiskt finns i den.
Undrar om någon här har någon aning om vad originalet är för märke (syns en liten logo, cirkel med tre "ben") samt vart detta kan köpas.
Alltid Oavsett
Är det rätt länk? Ser nämligen en ryggsäck.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Är rätt länk, är orden väska som kanske kan ses lite fel. 🙂
Alltid Oavsett
#2 Ville bara dubbelkolla.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Tackar, hm hittar flera annonser med samma bilder på den sidan men olika pris, haha, eller enda skillnaden är ena sömmen på framsidan.
Alltid Oavsett

"Originalet" skulle väl möjligen vara Lowepro Flipside, som finns i olika storlekar. Det var i alla fall den första jag såg med sådan konstruktion. Jag har själv en Fjällräven datorryggsäck som är gjord efter samma idé, och som jag har inrett till kameraväska. Fjällräven-säcken har fördelen att också kunna användas som pall. Tyvärr var den en dagslända på nittiotalet och finns inte i sortimentet.
Jo har kollat lite på Flipside 400 samt 500 AW, dessa lockar rätt fint så blir nog till att spara lite pengar :)
Alltid Oavsett