Tågstation
Snygg komposition och bra ljus, men bearbetningen är kanske något överdriven. Det är förstås ändå en smaksak, och i princip gillar jag den, men konturerna mot himlen ser inte bra ut. Det finns massor med CA (kromatisk aberration) kvar som uppenbarligen förstärkts av bildbearbetningen. Skärpningen är också kanske lite för hård på dessa ställen. Fixa konturerna mellan taken och himlen och du har en riktigt bra bild tycker jag. 🙂
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus
Ja jag vet att den ser lite märklig ut mot himmelen :P haha det råkade visst bli så. :)
Kanske kan tycka att det är åt fanders för starka kontraster etc. men tycker att det passar riktigt bra för bilden, känns lite som om den skulle höra hemma i en sagobok, overklig men ändå inte. Snyggt jobbat! :)
Alltid Oavsett
Jätte snygg ser sagolik ut. 🙂
Tack så mycket :)
Jättesnygg! 👍
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Tackar :)
mycket läckert, men som någon innan skrev lite "överdriven" redigering,,, men jag gillar sånt :) ger en lite egen känsla om det är rätt motiv, och till ditt motiv passar det utmärkt :)
Sajtvärd på traning.ifokus.se/
Tack så mycket :) japp jag vet..den är överdriven..det ligger nåt hdr lager på..det var länge sen ja skapa detta :) men ibland är de kul å leka lite som sagt…sen skulle ja personligen aldrig sätta ut detta på en säljsida, då ja säljer en del bilder :)