RESULTAT FOTOUTMANING #22
Jaha, så var den här veckans utmaning avklarad och jag har gått på långledighet efter mina nattpass. Egentligen heter det inte ledighet utan återhämtning…
Temat för denna veckas utmaning blev lite svår till en början så jag var lite orolig ett tag. Men sen trillade bidragen in och jag har tittat och beundrat alla härliga bilder och tolkningar. En bild var så himla självklar från början. Det tyckte mina barn också som har varit med och tyckt till eftersom man ser på saker och ting på olika sätt.
Men jag börjar presentera 3:dje platsen. En bild som visar på en härlig humor. Ja! vad är det som REFLEX presenterar egentligen??? Grattis Alberta till den fantastiska bilden.

Och nu till 2:a plats. Den speglar också en hel del humor och lite gåtfullhet. Ja, vad är det för hemligt som barnen tittar på? Jättehärlig bild. Grattis Pyrst till den härliga bilden.

Slutligen den bild som för mig kändes så rätt från första titt. Vems händer är det? Och vad är dom döljer inuti handslaget? Fantastisk bild!!! Grattis Zachs till första platsen. Den är du värd.

Nu överlåter jag stafettpinnen till dig och önskar dig Lycka Till. MVH Susanne / Nattsyrran
Grattis!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Grattis alla :) Fina bilder!
Grattis, jättefina bilder :)

Oj då, vad roligt! Det var ju en trevig start på dagen! Då blir det till att klura ut en ny utmaning, återkommer om det.
Grattis till er alla tre.
Grattis :D

Grattis
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
Oj, tredjeplats, va roligt. Grattis övriga pristagare.

Tack for andra platsen! Kan avsloja att barnen lekte kurragomma: likt strutsen trodde de att de inte syntes om de gomde ansiktena i marken!