Tele-Zoom?
Har ni någon bra Tele-Zoom att rekommendera, som inte kostar allt för mycket? Det för gärna vara bildstabilisator, och upp till 200-300mm i zoom. Det ska generera skarpa, fina bilder:)
Ska du ha bildstabilisator får du vara beredd på att ge mycket pengar, för de är dyra. Men kolla in Tamrons eller Sigmas 70-300 mm (utan BS). De är prisvärda.

Nja…prisvärda…ekonomiska skulle jag vilja säga som har ett sigma 70-300…
Kanske man vinner på att hitta ett bättre begagnat…
2#, ah du hade ett bättre ordval där ;) Ekonomiska var det, ja.

Vet ni om Canon 70-300 4-5.6 IS är bra då? Den kostar ju några tusen men om den är bra är den värd det.
5#, Vet inte så mycket om den, men kolla på Canon 70-200/4 L USM. Lite dyrare än 70-300 dock. Dreglar själv efter den… men jag skulle spara och satsa på Canon 70-200/2,8 istället… ljusstarkare! Men ack så dyr…

Jag har beställt en Canon 70-200/4 L USM, det var i det dyraste laget så 2.8 är bara att drömma om:P OCh IS måste också väljas bort..
Lycka till Cattiz med ditt nya fina objektiv. Var inne och kikade på dina vackra naturbilder i ditt fotoalbum.
Du är verkligen en duktig fotograf….
//CarlS

Grattis till en mycket bra glugg. Äger den själv och den har aldrig gjort mig besviken.
/Alexander
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
#7: Det har jag haft. Mycket trevligt objektiv.
Vänliga hälsningar
Niklas

Tack:)
Kul att jag valde rätt då!;)
#11 Jag har själv spanat in den gluggen, och är lite nyfiken, så du får gärna lägga upp lite bilder så man får se sedan. ;)
håller med 12# här ovan. Är själv lite småsjuk på det objektivet så jag hoppas du kan ladda opp lite bilder tagna med det! :)

Visst kan jag göra det^^
Lägg upp lite bilder nu *nyfiken*

Har inte hunnit fota så mycket än! Ni får lugna er lite;)

Slänger upp ett porträtt jag tog på balen.
Taget med EOS 350D + EF 70-200/4L USM
Bättre bild finns på flickr , vart knas med Upplösning etc.
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
#17 Det ser ju jättefint ut! Då kommer vi eventuellt ha samma kamera OCH objektiv snart… ;)