När man försöker att se sina inlägg på "min sida" så blir de fel å de ser ut så här
Server Error in '/' Application.
=========================================
Object reference not set to an instance of an object.
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.
Exception Details: System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.
Source Error:
An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.
Stack Trace:
[NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.] ASP.members_userthreads_aspx.__DataBind__control4(Object sender, EventArgs e) +321 System.Web.UI.Control.OnDataBinding(EventArgs e) +126 System.Web.UI.Control.DataBind(Boolean raiseOnDataBinding) +169 System.Web.UI.Control.DataBindChildren() +344 System.Web.UI.Control.DataBind(Boolean raiseOnDataBinding) +182 System.Web.UI.WebControls.Repeater.CreateControlHierarchy(Boolean useDataSource) +739 System.Web.UI.WebControls.Repeater.OnDataBinding(EventArgs e) +68 Members_UserThreads.ListThreads() +177 System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +3964
Version Information: Microsoft .NET Framework Version:2.0.50727.832; ASP.NET Version:2.0.50727.832
Inge katastrof fel men kan ju vara bra att veta för iFokus.se
mvh/bjorsa
Den kommer upp ibland när jag försöker skriva.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
jag får så på kvällen =)
#2 aa

Det är litet ostabilt just nu. De höll också på med att defragmentera servern för att det sedan ska gå snabbare.
#4 Okej :p