En underbar irrfard.

Gillar dina bilder, #9 tycker det ser mer ut som en krokodill =)
Har ser man vattenfaran jag hade foljt tidigare ur ett annat perspektiv. Det som hade fastnat pa min nathinna var dock dom vackra fargerna man kan se i mitten pa bilden. Jag hade sparat det som en waypoint i min GPS, sa jag foljde badoin treks pa den lagre nivan for att na dit och jag kommer forhoppningsvis att kunna utforska mer av omradet.

Fina foton bosse gillar ålandsfärjan de e märkligt vilka formationer de kan dyka upp i naturen .
mvh/bjorsa
Det som gjorde denhar irrfarden sa speciell for mej var nar jag hittade dessa vackra konstverk skapade av naturen. Det finns sand som ar vit, gul, bla, gron, rod , lila och allt dar emellan. Turister och aven expats brukar ta med sig den roda sanden i flaskor innan dom aker harifran. Jag ska ta med mej en massa farger och forsoka packa dom i olika lager i ett glasror eller nat liknande. En bra ide, eller????????

#16 låter väl som en bra ide ,festligt att de finns olikfärgade sand på samma ställe kanske naturens egna färgbutik :-)
mvh/bjorsa
Läckert! Det är som att titta på moln. Man kan se en massa saker som sätter fantasin i rörelse.
Tom
Fantastiskt!
Tom

#19,20 Dom ser ut som om dom vore undervattensformationer mkt märkliga ,spännande foton bosse .
mvh/bjorsa

#23, verkar vara lite svårsmält.
Robert
Om nagra tusen ar, nar arkeologerna hittar dessa avtryck i sanden av en "Nordic Viking", som vandrar efter kameler, sa kommer dom sakert att undra vad denne viking gjorde har ute i oknen med en kamelhjord. Hur forirrade han sig hit? Vad levde han av? Var han ensam? Vad navigerade han efter? Vad mer skulle dom undra over?
"bosse was here"

,Skriv en länk hit vid fotavtrycken så hittar ju dom svaren sen om tusen år :-)
mvh/bjorsa