Foto iFokus

Foto

Etikettmänniskor-ej-kritik
Läst 454 ggr
bjorsa
0

1987 äpplet

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här några bilder från 1987 på min dotter då runt 9-11 mån och hon skall prova att äpple ,skulle egentligen lagt ihop alla 3 bilderna till en men de ville sig inte i paintshop eller rättare sagt tar sån tid

mvh/bjorsa

bjorsa
0

och här nästa bild då hon tar tuggan

mvh/bjorsa

bjorsa
0

Och här resultatet av tuggan :-))

mvh/bjorsa

bjorsa
0

Fast sen var de ju gott igen :-)

mvh/bjorsa

bjorsa
0

Hon fick oxå komma ut ibland :-)Här i hård träning med boll fast något bollsinne utvecklade hon aldrig :-)

Oxå här saknar jag en funktion i paint shop pro att på ett enkelt smidigt sätt sätta ihop bilderna till en bildserie som blir i webformat kanske finns de någon plugin som gör dett enkelt??

mvh/bjorsa

bjorsa
0

bild 2 i bollenserien :-)

bjorsa
0

och den sista av bollen

Fotord
0

Fin bildserie. Jag antar att hon finns uppsatt lite här och var i huset!

bjorsa
0

Tack, Tyvärr har många bilder legat i lådan men såklart alla skolfoton +lite andra foton finns de men inte så mkt när hon var så här liten dom korten har gömt sig i gömmorna men nu när man börjar å rota så kommer dom fram :-)å dom väcker minnen roliga minnen :-)

mvh/bjorsa

Robert
0

bjorsa, fina bilder. Jag tror den analoga kameran gjorde att man tänkte till ett par gånger extra innan bilderna togs. Det syns på dina bilder att du har tänkt innan du tryckte av.

Tjusig dotter du har!

Hälsningar

Robert

bjorsa
0

Tack Robert,Kan nog stämma att man funderade en stund och sen tycker jag att de var nästan enklare med en tung systemkamera med manuella inställningar än min lätta z5 fast de e ju roligare med digital kamera man slipper ju vänta

mvh/bjorsa