Jag har fÄtt min nya kamera!
Hej đ
Nu Ă€r jag pĂ„ bĂ€sta foto humöret pĂ„grund av att igĂ„r fick jag en chockerande överaskning nĂ€r jag kom hem ifrĂ„n skolan⊠Det stog en helt ny kamera pĂ„ sĂ€ngen i mitt rum och en lapp dĂ€r det stog Vi vet ju att du alltid Ă€lskat att fota och dina tidigare kameror varit lite mer amatör kameror, sĂ„ hĂ€r har du en lite mer avanserad kamera som vi vill att du ska ha! đ Det blev en Nikon 7D som Ă€r helt och hĂ„llet MIN đźJag blev nog lyckligare Ă€n nĂ„gonsin och inte nog med det, min morbror har kommit ner som Ă€r utbildad fotograf som ska försöka lĂ€ra mig lite med blĂ€ndar tid och Iso m.mđ SĂ„ now Im back đ Om ni vill ge lite tips pĂ„ bra sidor om fakta om tex. Slutar tid och Iso mm eller bara vill skriva era tips⊠skriv jĂ€tte gĂ€rna i trĂ„den đ Ladda gĂ€rna upp bilder ni tagit med era Nikon 7D om ni vill đ
đđ
Lycka till med nya kameran. -Ă€r helt övertygad som att vi kommer fĂ„ se massor med fina bilder hĂ€r tagna med den sen âïž

Det blir nog bra. Spelar nog ingen roll om det Àr Volvo eller Saab.
Du kan ju döpa den till Hasselblad eller nÄgot.
Hoppas att du tar lika fina bilder med den nya som du har gjort hittills, jag gillar verkligen dina bilder.
Lycka till med nya kameran.
psstt: Canon 7D, inte Nikon.
Men grattis till kameran och ser fram emot dina bilder!
mvh Martin