Foto iFokus

Foto

Etikettadobe-photoshop-lightroom-elements
Läst 720 ggr
sensa
0

Jag behöver ett snabbt råd!!!

Jag tänker skaffa Photoshop. Jag har sett att det finns olika versioner. Vilket skulle passa mej bäst som är nybörjare med en Canon EOS 400D som jag behärskar ganska bra.

Var är bästa stället att köpa det?

[kobbeuffe]
0

Sök på pricerunner

[mingdie]
0

PS Elements är allt du behöver. Det ger dig tillräcklig kontroll över dina foton.

Eddie

sensa
0

Tack snälla för svar!! Då vet jag!

Glad

Fotokanen
0

Elements har mycket förinställd om du vill lära dig mycket så satsa på Photoshop cs2 eller cs3. Mycket bättre enligt mig

smurfb
0

Om nu med köpa inte menar ta hem på piratebay.org så skulle jag hellre satsa på gimp vilket är gratis och har de flesta funktioner en amatör behöver.

sensa
0

#5 Jo mitt samvete är inte så tänjbart, så jag tänkte väl köpa på vanligt maner  * :-) *

Gimp kanske.

Lägga pengarna på en skrivare istället!

Nu fick jag mycket att fundera på!

Tack för råd!

Lakrits
0

Vilket Adobe program är förresten det billigaste man får med den fulla camera RAW varianten? Grymt mycket man kan göra med den.

Lägg pengarna på utskrifter istället för skrivare, är ju grymt billigt att skriva ut alla format nu för tiden.

/Mattias

sensa
0

#7    Nu blev jag förvirrad!    Jag måste väl lägga pengarna på en skrivare för att kunna göra fina utskrifter???    Eller fattar jag inte vad du menar?

Generad

bildochfoto
0

Sensa: Använd Crimson eller liknande siter för att få snygga bilder på papper.

Lakrits
0

Exakt som #9 menade jag Skrattande

/Mattias

sensa
0

Oops!

Nu fattar jag.  Tack snälla för alla tips!!!

Kristiansson
0

Jag har en Canon eos 400D men gillar den inte alls  xO

smurfb
0

#12, välformulerat och väldigt informativt inlägg som verkligen ger tråden en ny dimension.

oldflattop
0

#13, välformulerat och väldigt informativt inlägg som verkligen ger tråden en ny dimension…

Mvh Paul

Niklas
0

#4: Javisst, bättre, men till vilket pris? Som nybörjare tror jag att det är bättre att lägga en tusenlapp på Elements än tio på CS.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

sensa
0

#12  #13  #14  Jag förstår inte era svar på min fråga!Cool

Tack ni andra som gett klara svarGlad 

Jag har en HpPhotosmart C5180 som jag har till hemmabruk. Duger kanske till "vardagsutskrift" av min foton.Fundersam

#15 Det verkar klokt för en amatör!!! Skrattande

Lakrits
0

Det finns ju testversioner på de flesta programmen kanske kan vara idé att ladda ner några innan köp?

Jag har Crimson på vägen hem från jobbet (nästan) så de är min vardagsskrivare Skrattande 

/Mattias