Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 601 ggr
uffelarsen
1

Har du lokal?

Hej

Jag söker någon som har tillgång till lokal, antingen klar eller som vi fixar klar tillsammans ( inga större projekt). Jag hade tänk mig att börja lägga lite mer tid på studiofoto. Jag har lite prylar för ändamålet så som diverse softboxar av typ strip,rektangulära kvadratiska och octa, ligger några snootar och beaty dish också någonstans.I blixtväg så finns det ett elinchromeD4 (2x400ws) kit+ ett fomex 1000ws + små blixtar som D800+ett par D900 +stativ till dom. 200cm octabox finns också dock inget stativ som klarar den. En elinchrome Rotalux Deep octa 150 med ett elinchrome polystand finns också. Saknar bakgrunder och stativ men det skaffar jag när det behövs. Jag tar bilder på allt!, så vad som skall fotograferas spelar absolut ingen roll, ALLT är en utmaning :-)  djur, människor, motorcyklar, det spelar verkligen ingen roll då jag vill utvecklas lite i "studio världen" Har du lite kunskaper inom detta och vill spendera lite fotografitid med mig så hör av dig. Området Helsingborg-Eslöv-Lund är aktuellt.

/Uffe

uffelarsen
0

Glömde lägga till att givetvis finns det tillgång till kamerautrustning för ändamålet, det ligger en D800 med nikon24-70 f.2.8  Nikon 50.f1,4 Nikon 85 f1,4 ,Nikon 70-200 f.2,8 , Sigma 35mm f1.4 FA och annan optik klar att använda. Jag har grejorna eller skaffar det som behövs, du har lokalen. och så fotar vi tillsammans efter överenskommelse. Allt som går att bygga om relativt lätt typ en gammal loge funkar fint.