Din bästa bild?
Det skulle vara jätteskoj att få se det fotot du är allra nöjdast med och få veta varför det är din bästa bild?
Vi tycker ju alla olika och har man personlig anknytning till den på bilden så blir den ju ännu bättre, eller?
Mia :)

Hittills måste jag nog säga att detta -> är min bästa bild. Men jag hoppas få mycket bättre i framtiden nu när jag försöker komma igång med fotograferandet i svår/sommar med nya kameran. :)
Bilden föreställer welshhingsten King, 20 år gammal men beter sig som en tvååring. Fotad med min första kamera, Canon Powershot A510.
MVH Anna Attlid
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Detta får jag nog säga är min hittils bästa bild. Fotograferades i höstas när det var ponnyhopptävlingar på stallets gräsbana, under ett ärovarv. Gillar alla färger, hästen som är skäck blandat med dem blågula rosetten och delar av blommorna som ryttaren håller i samt alla färger i bakgrunden. Gillar även hästens min, ser lite ut som den hånskrattar åt någonting 

Nästan bara hästar ju :)
Trodde detta var en sida för fotointresseare…. inte ryttare.
Har en del iller bilder jag är nöjd med, men denna tycker jag bara e så kul! ;)
Vilka fina bilder!!
#2 Wow vilken otroligt vacker bild! Som en dröm!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

#15 Jätte fin bild! Fint ljus och vackra kontrast.
LOL, djurforum. Fina bilder allihop

#9; fotointresserade ryttare har för det mesta hästar som favoritmotiv. 

#21 Ursäkta om jag säger det men jag tycker att din logga är för stor och dominerar bilden. Försök att tona ner färgen så att den inte dominerar så stort. Tyvärr så förstör den lite upplevelsen av bilden.
OJ,vilka fina bilder 
Gillar verkligen #2,den var sagolik
och #9 var duktigt cool!!
#15 med barnet tyckte jag med var vacker.
Jätteskoj att se era bästa bilder och varför ni tycker om dem.
Mia

Oj, jag har aldrig lagt ut en bild här förut så det är lite nervöst. Den här är jag i alla fall nöjd med, mycket för minnet av att jag lyckades ta den de enda 10sekundrarna av sol jag hade den dagen i Dublin :D
Hade dämpa det vita lite i molnen (eller få bort dem) vid kyrktaket, jag tycker det sticker så i ögonen. men eftersom jag inte vet hur man gör (nybörjare i ps) så får det vara bra sådär. 

#19 Det ena utersluter väl inte det andra. Djur är också ett motiv!

#29 Min favorit så här långt…

#36 Fin bild!
Reddie #15 är helt underbar!! :D Ååå va mysigt de ser ut!
#38 Tack. :D
Håller med #37 om att man har en favorit för stunden. Jag har också alltid en favorit på varje fotorunda. Fast endel hänger kvar en längre tid. =)

#44 ovanlig hästbild som jag stannar upp och tittar på = gott betyg!

#48 Tack så mkt! :)
#51 Härligt djup, härliga färger! Vilken miljö, måste vara avkopplande att vistas där, oavsett om man har spöet i handen eller bara strosar omkring där.
mvh Martin
#2, Bland de finaste bilder jag sett. Hästen var jättefin!
#51, Bilden är mästerlig.

#44 Riktigt bra bild, nog en av de bästa hästbilderna jag sett här i mitt tycke.
/Mattias

Måste skriva att jag blir lite snurrig när tråden ligger under "Fotografera människor" och så är här mest en massa andra motiv.
Gillar #61 skarpt, den passar också utmärkt med rubriken :)
#62 Det beror nog på att många bla. jag bara kollar under "senaste inläggen", sedan missar man lätt den lilla texten som beskriver kategorin så det krävs det tydliga rubriker för alla posts.
Hälsningar Mattias

Själv är min bästa den nästa jag ska ta…

#65 Nej. Jag är förälskad iden, och jag vill inte ha min nya man opererad ;)
Snälla, misstolka mig inte, fick lite spel bara. Vacker bild :)

#67, Fina kontraster!
#67 Och jag som tyckte min fjärilsbild var snygg..
Jag får nog tänka om..
:)
#65 läcker bild!
#2 - Sååååå vacker!! :D Hur lyckas man fånga hästen så bra? :P Mina hästbilder ser ju hemska ut.. :P
#71 Tack så mycket :)
Den där bilden var bara tur, tog med min första kamera Canon PS A510, som bara har 3,2 megapixlar och typ ingen zoom alls. Alltså en lyckostund!
Lycka till :) // Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

76# Fantastiskt.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#79 Tack! Kul att du tycker om den =)

- 85: mycket snygg! Gillar skarpt!

Får hålla med tidigare om att det varierar från period till period. För tillfället är nog denna BILDEN som "gäller".