Foto iFokus

Foto

Etikettmakro-och-stillbilder-ej-kritik
Läst 648 ggr
kristinah
0

Kritik på en solros

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag skulle vilja ha lite kritik på denna solros som jag själv är mycket nöjd med. Nikon D80 med ett tamron makroobjektiv.

heliotropes
0

Snygga och klara färger, synd att du inte har med hela rundeln av solrosen.

Eva // medarbetare på Perser

kristinah
0

Jag har, men jag tyckte inte den blev lika bra, fast ni får gärna ge kritik på båda

heliotropes
0

Tyckte mer om denGlad

kristinah
0

Dät ser man vad olika det är på tycke och smak. Tack iaf för din kritik.

LJfoto
0

jag tkr att det är lite synd att du inte fokuserade på att fota alla solrosorna mer för det var så härligt med alla färger :) men dom var såklart väldigt fina ändå och väldigt färgglada :) tyckte mest om den första :)

heliotropes
0

Det är det som är grejenSkrattandeAlla har vi olika tycke och smak och det är väl tur det,tänk annars vad tråkigt det skulle varaFot i munnnen

kristinah
0

Jag tog nog kort som det är massor med solrosor på också men jag fastnade mest för den första. Får väl lägga ut en bild till då jag kommer hem. (Sitter på jobbet just nu (visk)).

Melianna
0

Jättefin! jag tycker inte det gör så mkt att inte hela är med. färgerna är underbart vackra, kanske ngt centrerad..:)

asakall
0

Jättefina färger, härlig bild, jag tyckte mest om nr 2, för mig sa den mig mer, härligt med grönskan, himlen, och lite diffusa färgklickar av dom andra solrosorna! Mvh Åsa

kristinah
0

Så här blev det med flera solrosor.