Gick ut för att fota svanar.
Jättefina bilder Tallkott! Bilden på isen var något extra tycker jag men alla var bra.
Man kan nästan se hur det blåser på månen.
/mihe

#2,3,4 kanonbilder, bra jobbat!
Hälsningar
Robert

Fina bilder tallkott, Gunde och hans polare dom är väl sångsvanar?De e väl sångsvanen som flyger ljudlöst medans knölsvanen låter de om när den flyger eller är de något jag drömt ihop :-)??
mvh/bjorsa

Fina kort!
#3 var häftig.

Vist e det kul! #10 tycker jag bäst om, fint! Det var första gången jag testa att fota med så långt tele, det var svårt att få till skärpan på långa håll + lite klent ljus. Solen försvan precis då jag skulle till o fota. Tack för alla snälla komentarer! 

wirsen, fina bilder. För att visa bilder på webben så räcker det med att dom är på c:a 19,82-64,85 kb +-5/10%. Din första bild skulle du kunna räta upp horisonten, och till nästa gång placera horisonten under andra hälft av bild - då ser horisonten mer naturligt rund ut, nu är den som ett U.
Hälsnignar
Robert

#13 Tack för tipsen, du menar alltså att jag ska göra dem ännu mindre?
Men med tanke på att jag fotar i 6 mg, så blir ju bilderna relativt stora hur mycket jag än förminskar dem eller tänker jag fel?

**Tallkott skrev:
"fick låna ett 300mm objetiv+ konverter för att testa lite naturfoto"
**
Åsså tog du mina prylar å stack till Jämtland över påsk din buse…!
Tur för dej att vädret ser ut att bli grått och blött i helgen så att jag kan sitta inne å surfa på fotosidor i stället ;-)
/T
, dock är skärpan ganska kass i denna bild