Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-nybörjare
Läst 669 ggr
Stiinisen
2014-01-11 16:57
0

(N) Kritik

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle vilja ha lite kritik på denhär bilden på min tjej. :)

// Stina och Kaninerna

Min blogg ; http://zetterberg.webblogg.se/

[Majbot]
2014-01-11 17:00
0

Väldigt fin, både tycker om att hunden har utrymme ovanför sig eftersom denne tittar uppåt, men samtidigt funderar jag över ifall det är för mycket utrymme…

Bra skärpa, färgerna går väl ihop, men horisonten hade gärna fått vara rak. Är väl det som stör mest.

frökenprick
2014-01-11 17:04
0

Håller med förra kommentar. Det är kanske lite för mycket utrymme där upp o ögat har svårt att hitta fokusen på hunden. Annars super fin !!

Trongutten
2014-01-11 17:29
0

Jag skulle gärna vilja ha mer av hunden och mindre luft ovanför :) Även en aning ljusare! Men annars väldigt fin :)

/ Josefin
Följ mig gärna på min blogg, htt://josefintimmes.blogg.se

T.Lindell foto
2014-01-12 12:24
0

Fin bild. men tycker att hunden ska lysa upp mer i bilden. då menar jag att hunden ska ta upp mer utav bilden. Men du borde ta bort vassen i bakrunden och få bara sjö i bakrunden. :D

Caaassiiie
2014-01-12 14:24
0

Tycker mycket om bilden, fin vovve!
 Det enda som är störande för mitt öga är som andra sagt, den sneda horisontlinjen, ögat dras dit före man tittar på hunden. Om du hade provat att räta upp den eller skippa linjen helt och beskära bilden hade all fokus gått direkt till din fina tjej :) För att få henne att sticka ut lite mer ur bilden hade lite mer ljus gjort susen också, men inget måste alls. Väldigt fin bild annars :)

Mvh Cassandra

C.H Photography
GuruShots

JNN
2014-01-13 06:37
0

Jag tycker att hunden är fotad i ett väldigt fint ögonblick, väldigt fin pose, men som dom övriga är inne på så lutar horisonten och det är lite för mycket luft ovanför hunden. Skärpan är bra som den är.

Exponeringen i sig tycker jag är bra med tanke på det befintliga ljuset, och jag gillar bakgrunden som den är, snyggt med det korta skärpdjupet som suddar ut bakgrunden som dock som sagt lutar!🙂