Foto iFokus

Foto

Etikett: misslyckade-bilder
Läst 766 ggr
fotokrafs
0

Misslyckad bild inramad

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Man får den briljanta idéen att ta kort med 10sek självutlösare, ställer kamera på sten och springer för att sätta sig brevid maken. Hmm resultatet blev inte riktigt som jag tänkt mig, kanske glömt den i makroläge.. *S*

Hursomhelst.. kan inte slänga den misslyckade bild :-)

Hänt er också? Har ni liknade bilder?

Fallande
0

Jag tycker om din bild :P Även fast den var misslyckad.

Mvh Sara

Runsviks
0

Gillar ditt foto…kan bara sitta och titta på det.  Jag kan inte komma på att jag har något liknande. Misslyckade foton kastar jag oftast på en gång. //Kristin

ciss
0

Tycker om den, den var annorlunda & intressant.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Lizzan
0

Gillar den, annorlunda men fin, man tittar noga

Isak
0

Vill inte påstå att den är misslyckad. Annorlunda är nog mer det ord jag vill använda. Man ser fortfarande vad det är i bakgrunden.

Denna gillas skarpt.

Hälsningar

Alexander

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

[Quellii]
0

Jag tycker den har sin charm, kanske inte blev precis som du tänkt dig, men jag gillar den skarpt, den ska du definitivt spara! :)
Däremot gillar jag inte ramen du gjorde på bilden, en enkel ram, tycker jag, gör bilden mer intressant :) Tog mig friheten att göra om den ;D

fotokrafs
0

#6 Hehe.. jo ramen är en smaksak, även jag med min smak tyckte att den kanske var lite väl…. ;-) Tack för synpunkterna Photoniq

Tackar så hjärtligt för alla kommentarer ;-)

fotokrafs
0

Här en bild som också fått bli inramad trots att blomman blivit avkapad, ge gärna tips på hur man kan beskära den annorlunda. Tyckte om den för att jag nästan fick till en "makrobild" med skärpa :)

http://foto.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=8fd1fc11-4a03-4ca9-8fdb-aa0cb9906d83&Filename=vit%20blomma%20liten.JPG

heliotropes
0

#8 Jag skulle nog bredda den vita inramningen på höger sida och den nedre och låta skuggan vara kvar, hur mycket vitt får man känna sig för.Samt klippa in den övre och den vänstra nästan jäms med blomman. På det viset lyfter du bilden och man får inte samma fokus på att blomman inte är hel.

Gör ett test och återkom.

Eva // medarbetare på Perser

fotokrafs
0

Tackar för tips heliotropes, men jag gav upp.. Bilden får förpassas bland de andra skräpbilderna.

nattsyrran
0

"Självporträttet" på bänken tycker jag var härlig och annorlunda. Spara den absolut. Min bror säger till mig att man INTE ska kasta misslyckade bilder. Dom kan man ta fram och ha roligt åt någon gång eller kanske lära sig något av. Jag är också en sån som slänger det mesta vid minsta miss, kanske dags att tänka om…