Misslyckad bild inramad
Man får den briljanta idéen att ta kort med 10sek självutlösare, ställer kamera på sten och springer för att sätta sig brevid maken. Hmm resultatet blev inte riktigt som jag tänkt mig, kanske glömt den i makroläge.. *S*
Hursomhelst.. kan inte slänga den misslyckade bild :-)
Hänt er också? Har ni liknade bilder?

Gillar ditt foto…kan bara sitta och titta på det. Jag kan inte komma på att jag har något liknande. Misslyckade foton kastar jag oftast på en gång. //Kristin

Tycker om den, den var annorlunda & intressant.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Gillar den, annorlunda men fin, man tittar noga

Vill inte påstå att den är misslyckad. Annorlunda är nog mer det ord jag vill använda. Man ser fortfarande vad det är i bakgrunden.
Denna gillas skarpt.
Hälsningar
Alexander
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
#6 Hehe.. jo ramen är en smaksak, även jag med min smak tyckte att den kanske var lite väl…. ;-) Tack för synpunkterna Photoniq
Tackar så hjärtligt för alla kommentarer ;-)
#8 Jag skulle nog bredda den vita inramningen på höger sida och den nedre och låta skuggan vara kvar, hur mycket vitt får man känna sig för.Samt klippa in den övre och den vänstra nästan jäms med blomman. På det viset lyfter du bilden och man får inte samma fokus på att blomman inte är hel.
Gör ett test och återkom.
Tackar för tips heliotropes, men jag gav upp.. Bilden får förpassas bland de andra skräpbilderna.

"Självporträttet" på bänken tycker jag var härlig och annorlunda. Spara den absolut. Min bror säger till mig att man INTE ska kasta misslyckade bilder. Dom kan man ta fram och ha roligt åt någon gång eller kanske lära sig något av. Jag är också en sån som slänger det mesta vid minsta miss, kanske dags att tänka om…