Resultat fotoutmaning #21 Ensamhet
Hej alla!
Nu har jag tittat, tittat och tänkt. Jag har frågat vänner och familj. Tittat och känt. Jag säger bara: "Oj, vad svårt det var!"
Många och fina bidrag har kommit in. Jag skulle vilja sätta alla på prispallen. 
Här nedan följer iaf mina placeringar.

På tredje plats
Ena gången jag ser bilden ser jag en positiv ensamhet, jag ser ett lugn. En självvald ensamhet. Andra gången ser jag en isolering, en utstötthet. En påtvingad ensamhet. Det ger bilden en bredd.
Jag tycker om molnen över vattnet, det karga landskapet och sedan den lilla röda pricken mitt i…

På första plats
Denna utmanings vinnare har förföljt mig nästan hela veckan. Helt oförhappandes dyker bilden upp i mina tankar. Den berörde mig.
Fotografen har verkligen lyckats fånga temat! En förbaskat bra bild. 
Grattis: nattsyrran
Nu lämnar jag över utmaningen till dig och ser fram emot nästa tema.

NU blev jag verkligen förvånad…. Svetten rinner och hjärtat går väldigt snabbt, trodde aldrig jag skulle ha en chans. Jag bugar och bockar och tackar alldeles förskräckligt mycket. Och självklart ett stort grattis till övriga vinnare.
Nu blir det till att gnugga geniknölarna igen och komma på ett bra tema. Återkommer snart. MVH Susanne
grattis alla :)
Grattis =)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Grattis alla pristagare…fina bilder allihopa…
Grattis allihopa! :)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Instämmer i gratulationerna.
Grattis! :D

Det var kul att jag hamnade på tredje plats. Nog för att jag är från Norrland, men så här kargt vill jag nog inte ha runt min stuga. Ett hjärtligt grattis från mig till vinnaren och andra-pristagaren. Jag gillar dessa veckotävlingar. Grattis nattsyrran, nu väntar vi spänt på ditt tema
Grattis allihopa. Jättefina bilder!

Grattis nattsyrran och norrskenet. Jag gillar era foton, värdiga vinnare och tack till att mitt bidrag kom på andra plats.
Spännande att se vad nästa tema blir, lycka till nattsyrran