Kritik sommarkvall brygga
Hej Pyrst!
Jag tyckte att det var jättefint med bryggan, leder blicken till de två filurerna som sitter där. Eventuellt kanske bilden kan rätas upp lite, men kan också var så att jag ser knas med datorn i knät.
hmm ser ut som du försökt räta upp, använder du mätverktyg så du får den riktigt rak, och beskär bort det till vänster

Härlig sommarbild. Jag hade nog zoomat in barnen lite mera, inte jättemycket men jag tycker att dom nästan försvinner i bilden vilket är synd. F.ö ser det ut att vara en härlig plats att tillbringa sommardagarna på =) MVH Susanne

hehe, jag tyckte att kompositionen var bra i #0 Ja, jag skulle faktiskt säga att bryggan kunde luta mer åt vänster *S* eftersom den fina öppningen i vassen väger upp.. haha.. men vad vet jag.
Jag gillar bilden rätt mycket

Jag sa aldrig att min var rätt, tyckte bara att det var roligt att prova och jämföra..:)

#1 - du har ratt - jag rattade ut horisonten for mycket.. nu lutar det at andra hallet…
Intressant detta med kompositionen! Tack for din variant Anna - o kul att se dig har igen, har saknat dig!

Tack!:)
Kompositionen är kul, att testa olika saker, men också en smaksak. :)