Kattunge

Du skulle ju kunna beskär bilden litegranna på vänster sidan, ljusa upp bakgrunden lite om inte att byta bakgrunden till nått färggladare :)
Jättesöt kattunge :) Det får mig att minnas mina såm ;) 5 st hade jag :O <<3 men dom var underbara :)
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.
Ah, men som sagt, bilden är helt orörd :D Jag har alltså inte gjort nått med den ännu ;) Du får gärna testa om du vill?
Jättefin! Jag skulle beskära lite på vänsterkanten för att få bilden kvadratisk och få bort de små detaljer som finns där i hörnet.

#2 Ja visst kan jag testa lite smått 
/Frida

Riktigt bra faktiskt!
Bilden är gullig. Tycker inte det behöver göras något mer. Kattungen ser liten o hjälplös ut, och det är väl meningen. Charmigt.

Jag ljusade upp den lite och fixade en ram :)
Men jag blev inte särskilt nöjd med ramen =/ Bilden var ju fin från allra första början , men det är ju alltid kul att se hur man kan utveckla den :) Men men. :) Du får bestämma själv vad du tycker :) Själv blev jag väl inte jättenöjd, men den blev fin iaf :)
/Frida

själva bildenjag gjorde, hur jag ljusade upp den osv var bra tkr jag , men jag kanske skulle skippat ramen ?
/Frida
jag vet inte.. jag tyckte den såg alldeles för dimmig ut och ramen kanske inte riktigt passade in. Om du skulle ha tagit lite mer kontrast i bilden, så man ser konturerna bättre. :)
Ramen gillade jag inte, men däremot det andra du gjorde med bilden.
Jättefint :D

Jääätefn bild, coolt taget :D

Jättefin och söt kattunge. Bilden är fin och blev ännu bättre med den svarta ramen runt. Bra jobbat!

ska kanske upplysa er om att det var första gången jag gjorde en ram
;D Men jag håller med, jag skulle nog skippat ramen :)
/Frida

Vilken söt :) Jag gillade orginalbilden mer en den som var mer kvadratisk.

haha nemne gud så sött
#0 Helt otroligt fin bild!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#19, 20 TACK :D Roligt att ni tycker om bilen/bilderna :D
Så himla söt.
//Pia
#0 Megafin bild! Jag skulle inte alls beskurit den i vänsterkant, den är perfekt som den är. :)
#23 Tack så himla mycket, det är roligt att höra :D

#25 Fiint :D Fast jag tycker att det skulle ha varit lite mer luft på vänster sida om kattern, annars var det jättefint :)