Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 1159 ggr
[Julliz93]
0

Kattunge

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad tycker ni, har fotograferat min kattunge på köksbordet? Tar kritik, men då vill jag gärna veta vad man skulle ta o förbättra :)

PS. Bilden är helt orörd .DS

Fridoliin
0

Du skulle ju kunna beskär bilden litegranna på vänster sidan, ljusa upp bakgrunden lite om inte att byta bakgrunden till nått färggladare :)

Jättesöt kattunge :) Det får mig att minnas mina såm ;) 5 st hade jag :O <<3 men dom var underbara :)

/Frida

Medarbetare på Sång.ifokus.

Stå på dig, annars gör någon annan det.

[Julliz93]
0

Ah, men som sagt, bilden är helt orörd :D Jag har alltså inte gjort nått med den ännu ;) Du får gärna testa om du vill?

Anne
0

Jättefin! Jag skulle beskära lite på vänsterkanten för att få bilden kvadratisk och få bort de små detaljer som finns där i hörnet.

Fridoliin
0

#2 Ja visst kan jag testa lite smått Oskyldig

/Frida

Christoopher
0

Riktigt bra faktiskt!

Alberta
0

Bilden är gullig. Tycker inte det behöver göras något mer. Kattungen ser liten o hjälplös ut, och det är väl meningen. Charmigt.

[Julliz93]
0

Tack så mycket för era komentarer :D

#3: Här har jag beskärt bilden lite, men jag tyckte det var svårt att skära den så att man fick ungefär lika utrymme på båda sidorna, utan att katten så så stor ut på själva bilden.

Fridoliin
0

Jag ljusade upp den lite och fixade en ram :)

Men jag blev inte särskilt nöjd med ramen =/ Bilden var ju fin från allra första början , men det är ju alltid kul att se hur man kan utveckla den :) Men men. :)  Du får bestämma själv vad du tycker :) Själv blev jag väl inte jättenöjd, men den blev fin iaf :)

/Frida

Fridoliin
0

själva bildenjag gjorde, hur jag ljusade upp den osv var bra tkr jag , men jag kanske skulle skippat ramen ?

/Frida

[Julliz93]
0

jag vet inte.. jag tyckte den såg alldeles för dimmig ut och ramen kanske inte riktigt passade in. Om du skulle ha tagit lite mer kontrast i bilden, så man ser konturerna bättre. :)

Anne
0

Ramen gillade jag inte, men däremot det andra du gjorde med bilden.

Puma77
0

Urgullig kattunge. testade lite o satt en svart ram på.

//Pia

[Julliz93]
0

Jättefint :D

Elvis_chippi
0

Jääätefn bild, coolt taget :D

nattsyrran
0

Jättefin och söt kattunge. Bilden är fin och blev ännu bättre med den svarta ramen runt. Bra jobbat!

Fridoliin
0

ska kanske upplysa er om att det var första gången jag gjorde en ram Oskyldig   ;D Men jag håller med, jag skulle nog  skippat ramen :)

/Frida

Anneliearvidsson
0

Vilken söt :) Jag gillade orginalbilden mer en den som var mer kvadratisk.

[Julliz93]
0

#17 Tack .. sjäv hade jag önskat att jag tänkt mer på vart kissen var i bilden så man slapp beskära. Alltså tkr jag den kvadratiska var mkt finare nu.

Här har ni en till på samma kattunge. Lite långt ifrån kanske, men söt XD

Anneliearvidsson
0

haha nemne gud så sött

Anna
0

#0 Helt otroligt fin bild!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

[Julliz93]
0

#19, 20 TACK :D Roligt att ni tycker om bilen/bilderna :D

Puma77
0

Så himla söt.

//Pia

Cydonia
0

#0 Megafin bild! Jag skulle inte alls beskurit den i vänsterkant, den är perfekt som den är. :)

[Julliz93]
0

#23 Tack så himla mycket, det är roligt att höra :D

pyrst
0

namen sa sot far man ju bara inte vara! Har tagit mig friheten att softa lite, lagga till tunn ram - hoppas du inte tar illa upp!

[Julliz93]
0

#25 Fiint :D Fast jag tycker att det skulle ha varit lite mer luft på vänster sida om kattern, annars var det jättefint :)