Valnötsbrownie
Det var länge sedan jag la upp nåt här tycker jag. Men det beror mycket på att jag inte varit nöjd med mina senaste foton. Denna gången ä jag dock väldigt nöjd. Mer foton och recept finns på:http://bakministeriet.blogspot.se/2013/09/valnotbrownie-med-vaniljglass-och.html
bakministeriet.blogspot.com

Wow!
Det ser väldigt höstlikt ut. Visst har du skäl att vara nöjd.
Tack så mycket Inkanyezi! Jag älskar färgkombinationen grön och lila!
Ser rigtig lækkert ud :-)
Det är förbjudet att lägga ut såna här bilder när jag är hungrig! Satan så smarrigt det såg ut!
Titta gärna in på:
Felix Häljeskogs foton - Dayviews
Felix Häljeskog - 500px
Eos 1100d, en instegskamera som många här "har vuxit ur" och du levererar gång på gång med den. Dina bakverk kan jag inte uttala mig om på annat sätt än att de ser underbart goda ut men dina bilder har komposition, färg, skärpa och ett bildsinne som får mig att buga av vördnad. Du spelar i en helt egen division med din instegskamera.
(Som jag för övrigt har 2 stycken av själv).
Dina bilder gör mig glad🙂
Önskar dig en bra dag. Tror mer på kunskap än på prylar!
Medarbetare på Modellfoto i Fokus
Kan bara hålla med de andra i hyllningskören och speciellt #5. 🙂
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Det ser väldans snyggt och gott ut. Dock tycker jag bakgrunden tar lite för mycket uppmärksamhet med sitt tydliga mönster.
Tack så väldans mycket för dom fina kommentarerna!
Pellerpiano: Tycker du? Själv älskar jag den här bakgrunden och är helt insnöad på att använda alldeles för ofta.

Jo bakgrunden är inte dum alls. I mina ögpn tar den just därför lite för mycket fokus med sin detaljerade struktur. Men det är jag det =)