Bilder med Galaxy S4 (Samsung)
Om fler använder Samsung Galaxy S4 så får ni gärna bidra med bilder i tråden. Kul att se vad kameran går för 😃
Berätta gärna om ni har valt någon särskild bildbehandling när bilden togs.
Här finns tråden med bilder tagna med Galaxy S3.
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Domkyrkan i Uppsala.
Kluring om Ryssland
Oreo cake var himmelskt gott! ♥
Kluring om Ryssland
Nattbilder är alltid lite kluriga. Här hade jag faktiskt ingen särskild inställning alls utan körde bara på auto.
Kluring om Ryssland
Ja inte behöver man nån kompaktkamera när mobilen ger så här bra bilder. :-) Fint fotat! (Bara månbilden som är sådär, men såna är svåra att få bra oberoende vad för kamera man har).
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus
Bild på en blomma som är tagen med min S4.
Ska lägga in lite mer bilder senare! :)
♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!
Eller hur! Så smidigt och det är sällan man glömmer mobilen hemma, haha 😃
Den där bilden på månen hade jag nog inte fått till bättre med min kamera faktiskt. Har provat förut och det blir sällan bra.
Så fin skärpa på den bilden! Rekommenderar folk att klicka upp den i en ny flik, så blir den större 🙂
Kluring om Ryssland
Våran utsikt från huset vi bodde i när vi var i Italien.
Edit: Bilden svängd. /JazzBass
♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!
Oj, den vart uppochner! :s
#10 Tyckte faktiskt om den upp och ner 😃
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~
Hehe, man kan redigera sina inlägg i upp till en timme efter att de har postats, men nu är det lite sent. Kanske någon admin här inne kan ta bort det om du vill lägga in igen.
Men man ser iaf de vackra färgerna i bilden 😃
Kluring om Ryssland
Om bilden hamnar fel väg är det lätt att t.ex. öppna den i Picasa, kolla om den är rätt väg och vid behov rotera den, och sen spara den och ladda upp den på nytt. Så gjorde jag på bilden i #10. Vissa mobiler tycks inte koda bilderna så att alla läsare förstår vilken väg de ska visas.
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus
Vilka fina bilder!
Min nästa mobil kommer bli en samsung galaxy s4, men jag har inte råd just nu :)