(M) Djuren o växter
Fin bild.👍 Tycker det är väldigt fint med frosten och det blyga solskenet som kommer fram. Haha, kanske inte kritik men vet inte vad jag ska säga mer.
Vad har du för kamera?
Vill du ha hård eller medel kritik?
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Tihi, vad kul att det kommer kommentarer så fort, hinner knappt lägga upp alla bilder haha 😃
#2 Tack! Jo, när jag ändå var uppe tidigt så var det ju ett måste att gå ut och fota när det var så mycket frost tihi. 😊
#3 Jag har en Canon EOS 550 D och använder ett Tamron AF 70-300mm objektiv 👍
Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka
#5 Det skrev jag i #0, hård kritik 😃
Okej. tyckte det stod medel i texten. Men då ska jag ge dig lite. Förresten får där inte vara mer än 2 bilder i kritiktrådarna. Kolla HÄR.
Första bilden: Fin bild överlag, men tycker marsvinet förstör bilden. Den passar inte in. Hade velat ha lite mer luft över hunden.
Andra bilden: Hade velat att hela marsvinet skulle varit med. Jag kan ha fel men tycker skärpan ligger på frosten, skulle hellre varit på marsvinet.
Tredje bilden: Inte mycket att säga om den helt OK bild. Mysig
Fjärde bilden: Lite för mörk tycker jag.
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
#9 Tack för kritiken! Visste inte att man bara fick ha två bilder tehe😇
Det är inte lätt att få en hund och marsvin att passa ihop eftersom att det är så stora höjdskillnader haha, men jag kan ju prova att ha hunden liggande nästa gång 🙂
Det skulle egentligen bil en huvudbild men sen ställde han sig mer framåt och då kom en del av rygg och bak med så det blev lite fel 😂