Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 1009 ggr
surf
0

Grattis, 41 år

Idag gratulerar vi Robert Hammar som fyller 41 år.

Besök gärna http://www.roberthammar.se/ och gratta honom lite extra, det är han mer än väl värd.

Anna
0

Grattis!

Jag fyllde år igår, fast 14 och inte 41. Flört

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

neonrosa
0

Grattis Robert :)

Fallande
0

Grattis Robert :D

Mvh Sara

Robert
0

#0 tack för uppmärksamheten och alla gratulationerna. Det roliga med min födelsdag är att den sammanfaller på den dag som Foto iFokus lanserades 10 augusti för 2 år sedan. Så idag finns det ytterligare en till födelsedagsbarn förutom Attlid och jag, sajten Foto iFokus.

Hälsningar

Robert

Yeahsussu
0

Grattis Robban! Hoppas du får/haft en fin födelsedag! Skål.

Katter3
0

Grattis! :D

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

bosse
0

Grattis Robban!

Jag kom hit till Libanon för 13 år och 2 dar sen. Föga visste jag att jag skulle bli kvar för tid och evighet.

bosse

[Quellii]
0

Grattis Robert! :D

Norrskenet
0

Grattis från ett regnigt Falun. Hoppas att solen skiner på Dig Robert

asakall
0

Grattis Robban från mig Skrattande Mvh Åsa

bildochfoto
0

Grattis Robert. Tack för att du har grundat ett trevligt fotoforum där folk är rörliga i sinnet.

Mysterious
0

grattis

Lizzan
0

Grattis:D

nattsyrran
0

Grattis lite i efterskott från en jämngammal… eller kanske ska säga jämnung, för det är vi väl!! MVH Susanne

Robert
0

Susanne och alla andra som gratulerar. Jag känner mig barnsligt ung fortfarande, skratt. Blir väl aldrig mogen. Visar ofta legget på systemet, men kassörskorna får jämnt tårar i ögonen av allt skratt.

Robert

fotokrafs
0

Oj, en som fyllt år. Grattis i efterskott, dryga månaden äldre än min make.. ujuj och han är då inte mogen kan hända man blir barnsligare med åldern? ;-)

Titti
0

Grattis i efterskott.

Från Titti.

Ps! Man är inte äldre, än vad man känner sig! Ds! Flört