Bra el Dåligt? :)
Hej ! igår kom det lite snö här i norr ( Örnsköldsvik) och som vi längtat ;) är bara till att ta fram skotern, men denna snö försvinner nog lika snabbt som den kom, men roligt ändå!
tog en bild igår, jag tycker den blev helt OK, men det är väl en smaksak!
har lärt mig olika inställningar här på i fokus, men det är mycket man ska komma ihåg, men man får träna och träna ! :)
ge gärna kritik vad ni tycker!
MVH Trevligt Helg!
Ut i skogen och rota, kanske finner du något att fota :P

Skitfin! Snön ser kanon ut, bra exponering, fin kombination men för mig är bilden för perfekt lite för arrangerad , om du hade snurrat kvisten låt oss säga 10-15 grader solurs hade den till talat mig mer (kanske) men annars riktigt fint gjort.
Åh Tack snälla uffelarsen! :) Glad jag blir! jaa precis, jag förstår heta vad du menar! Den låg där så jag bara tog en bild då den låg där när jag var ute och fotade igår :P men jag förstår vad du menar!! :)
Trevlig Helg!! 🙂
Mycket snyggt och skärpedjupet är snudd på perfekt möjligen något längre för min del. Lätt hänt att det blir för kort skärpedjup på närbilder om man kör med stor bländare men här har du hittat rätt.
Så man ska inte vara rädd att testa mycket små bländare (högt bländartal) när man tar makro/närbilder.
Tack snälla! :) Förstår också vad du menar :)
Nee precis, jag testar mig bara fram lite grann och ibland blir det bra och ibland kan det bli helt fel :P men då är det bara att göra om och försöka att göra rätt :P men denna bild tyck jag faktiskt blev bra!
Trevlig Helg!! 🙂
Absolut att den är bra.
Skärpa, klart framträdande detaljer och färger är snygga.
En detalj som är lite störande är ljuset som omger framförallt bladet längst till höger, men det är en petitess.
Värd för Pensionärer
Tack Schnauzetik! :)
ok! Tack för kritiken, nu ser jag vad du menar när jag kollar på bilden igen! men aa det är petitess :D
Trevlig Helg! 😃