(M) Första försöket.
putt
Bild 1: Jag hade velat ha fokus över hela bilden. Men det är en väldigt fin bild ändå! Och grymt gjort för att vara första gången :P
Bild 2: Har väl inte så mycket att säga om denne heller mer än att jag skulle vilja ha mer fokus i bilden :)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Kan inte kommentera något vad gäller det rent fototekniska, annat än skärpan, jag har inte satt mig in i den typen av vattenfoto…Dock, båda är inomhusfoton med vitbalansen satt till Dagsljus - därav det kalla ljuset?
(M)en komposition och oavsiktlig beskärning i kameran. Att bara backa tillbaka och få något mer plats för motivet och slippa klippningarna tycker jag är elementärt (M). Hellre beskära i efterhand.
Bild 2 år förlåten för den perfekta pärlan, men bakgrunden? Att ägna lite tid åt förberedelser och komposition tycker jag borde fordras på (M) för att få riktigt godkänt, eller är du av annan åsikt?
Tack för kritiken.. jo jag blev väldigt nöjd för att vara min fösta gång :) men det är som ni säger skulle vilja ha mer fokus.
MYCKET fina bilder, speciellt nummer 2. Du även inspirerade mig att göra samma sak. Dock resultatet blev inte samma som din 😉
#6 man måste träna och prova sig fram har jag märkt :)
Åh så mysigt!! Jättefina och du har fått även mig att fundera på att fota vatten!!!
Många Goa Kramar
Annisangel
#8 vad kul att fler får lust att testa på det :)