Nytt bröllop i morgon
Nu är jag laddad upp över öronen inför mitt nästa bröllopsuppdrag.
Kursen där jag går på BetterPhoto har 30-tal elever med samma intresse. Det är elever från alla världens hörn, flest från USA. Otroligt härlig stämning och alla hjälper till även om vi kom in i klassrummet igår. Aktiviteten är stundtals högre i "klassrummet" än vad den är här även om vi är 10 ggr fler personer här.
Paul som är vår lärare är väldigt hjälpsam och svarar snabbt på de frågor vi kommer med. Det är riktigt kul att ställa en massa frågor till andra fotografer och till Paul, och nya saker poppar upp hela tiden.
Nu är kursen bara 1 dag gammal och vi har 90 dagar kvar av den. Till nästa vecka har vi fått hemläxa i vardera ämne där jag går, så nu blir det till att ta bilder.
Hälsningar
Robert
Är det distanskurs? Vad kostar kurserna från BetterPhoto?
Lycka till i morgon!
Mvh // Johan

Jösses, nu börjar jag med att särskriva också. Inte nog med att jag är urusel på svenska så underlättar det inte att bo i ett land där folk envisas med att prata finska och sedan om kvällarna läser jag all fotolitteratur på engelska, chattar på engelska.
Johan tack!, jag fick betala 350 dollar för min kurs, det tycker jag är rätt billigt. Kursen går via internet och jag får mail varje vecka, håller ständig kontakt med min lärare och andra klasskamrater över deras hemsida (vid inloggning). Nu till nästa vecka ska jag lägga upp 6 nytagna bilder som bedöms av min lärare där även andra elever har möjlighet att kritisera. Nu värderar jag kritik högt och jag försöker ge feedback på andras bilder för att på så sätt få fler till att bedöma mina egna bilder. Hur kul som helst mao.
Hälsningar
Robert
Lycka till med kurs och bröllopsjobbet :-)
mihe

Tack, nu ska jag snart iväg och tre väskor är packade.
Robert

#5: Starkaste för att det var precis sekunden innan han klappade till flickan med sitt kors som han höll krampaktigt? ;-)

#7 Det är ungefär det jag tänkte med.
"Nu säger du fanimej rätt annars så ska du få smaka på korset"

hehe, prällen ser väldigt arg ut av någon anledning =P
Synd vi inte har en "pratbubbletråd"…
-"Här har du en ny mössa, och den här gången använder du den!"
:-)