Söker fotograf
jag själv är väldigt intresserad utav foto och har fotat väldigt mycket.. Men nu så har jag ingen egen kamera längre, söker nu någon som är kunnig och vill komma och fota mina råttor, bilderna kommer jag använda för att göra en header till råttbloggen o visa upp mina älsklingar :) kan tyvärr bara ge en liten summa pengar. Jag bor i Umeå, bara att pma mig!
Har du hittat någon än? :)
Har själv råttor som jag fotar.. Synd att du bor i Umeå då jag själv bor i Göteborg. Hade gärna ställt upp gratis om det inte va så långt 😃
xoxo Tahki
http://tahki.blogg.se
#1 Har ordat med henne om detta och tänkte ställa upp, men familj och jobb har tagit så mycket tid att jag inte haft tiden över till hennes gnagare. Hoppas hon nappar på fler erbjudanden, skulle kännas bättre för min del åtminstånde, så hon fortfarande får sina råttor på bild nu då min tid försvann. =)
// Paltfan
har inte hittat någon än.. dessutom så har dom flesta råttor fått tumör men skulle endå uppskattasifall nån ville fota dom. gärna mina hundar oxå! :) om det finns nån i umeå som har lite att göra och vill fota hör av er!
#4 åker upp till Umeå Auster veckan i oktober så då hjälper jag gärna :)
Sista*
#5 jaha men vad roligt! :) pma gärna mig!