Årstidsväxling
Åh! Jag insåg precis att jag har tagit kort på samma ställen från nästan samma vinkel, vid dels tidig vår (April) och sedan Maj/Juni. Älskar träd och vattendrag av olika slag, så det är väl inte så konstigt att jag stannar till just där
Såhär ser April ut.
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Och såhär ser Maj/Juni ut 
Kluring om Ryssland
Och från denna bro togs bilderna.
Kluring om Ryssland
Fint! HAr tänkt på att göra samma sak själv faktiskt:)
Ja det ska jag också göra! Medvetet, förstås och då ska jag göra mitt bästa för att få till samma vinkel 
Det behöver ju inte vara någon supervacker plats heller utan det kan vara kul att ta en bild från sitt fönster eller utanför huset, varje dag i kanske ett år… vid samma tidpunkt.
Kluring om Ryssland
I dag gick jag en tur i Hågadalen här i Uppsala och fick en vinterbild från samma ställe. Nu är det bara hösten som fattas
Jag började mixtra lite med Vitbalans och färger på den här bilden men det slutade med att snön blev blå.. 
Kluring om Ryssland
Nu har jag fotat en höstbild också, eller det var tanken… men på grund av olika anledningar - främst det regniga vädret - kom jag dit för sent
så alla de vackra träden fanns på andra sidan bron, haha!
Kluring om Ryssland
Slänger in en till höstbild då jag gick där idag, och det var fortfarande blad kvar på träden 😃 Lite klurigt att komma dit rätt dag när det är som mest färger och innan de fallit av.
Kluring om Ryssland
Fina bilder.. Det här är en idé som jag också klurat på men inte kommit till skott..
Och visst är det klurigt, man vill ju gärna att förutsättningarna ska vara perfekta när man väl är där, men det kommer nog att kännas bra när du är klar. Du är ju på god väg!
Fint motiv, helt klart en vägghängare när du har dina bilder färdiga!🙂