Min bluffbok på bokmässan ...
Har uppfunnit en fotograf och hans äventyr i New York 1956. Hans bilder resulterar i en bok ( som inte finns på riktigt =) ) Den "boken" stod jag i 4 dagar och lanserade på bokmässan i Göteborg. En väldigt konstig ide från mig. Man kan läsa mer här … http://www.lutzimages.com/wordpress/the-penn-pals-bluffen-pa-bokmassan/
… och hemsidan med mina bilder för detta projekt ligger här … www.thepennpals.com
Här är fotografen jag uppfann, Sven Boqvist ( spelad av Nils Hinnas ), i ett av hans självporträtt från 2012 när han får återse de bilder som varit försvunna i över 50 år.

… och hör står jag på mässan, som representant för Arturo Publishing, som inte finns, med bok-atrapp i handen och 2 meter höga reklamaffischer =)
En trailer finns också på youTube www.**youtube**.com/watch?v=h0dQSCFkVI4
Vilken rolig idé! :) Och.. du tar fantastiska bilder! Tittade igenom din portfolio, hur lyckas du? Jag förstod inte ens att bilderna var manipulerade (förutom de surrealistiska) innan jag läste det.
Jätteschysst idé mycket bättre än att låtsas hoppa från broar.
Jag gjorde en liknade och placerade ut björskitar i Stockholmsområdet på lämpliga ställen, bara för att se om någon annan skulle fundera över det jag stod och tittade på…
Kul grej som är väl genomförd!
Mycket snyggt, otroligt bra gjort. Rolig grej..!🙂
Håller med de andra, jättekul idé och verkligt snygga bilder! 👍
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus
är du proffs, eller? kan bara instämma med övriga fans.

Tack! Jag har en kamera och dator och gör bilder =) Ibland får jag nåt uppdrag men mest är det konstiga projekt som får tid.
Gör mest hemsidor och design normalt.
#6 - Med tanke på bilderna som pellepiano levererar är det rätt solklart för mig att han är proffs.
Kolla också hans hemsidor på www.studiobild.se …
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus