Ett glas vin?

Jätteläcker. Snyggt med en centrerad bild i det här fallet
Jo jag testade med olika beskärningar men den slutade sedan helt orörd, så när som ett blixtblänk jag avlägsnade.
Ingen annan som vill säga nåt??

jättetuff bild tycker jag! lite mystisk sådär, när man inte ser helt vad det är, och sen att den lyser upp så häftigt, särskilt med det blåa med mot det svarta. bra bild!

Jättesnygg,,,håller med #4 på alla punkter! Mvh Åsa
Fräck o lite speciell. Något som kanske kan störa är det lite ljusare strecket nere till vänster.
Härligt ljusspel i bilden, ser inte ut som ett vinglas i alla fall.
//Pia
Hmmmm!!!! Ger en funderingar över ljusspel mörker och något som svävar. Snygg bild!!!!!!!!!!!!!!!!1
Håller med #5 LÄCKERT!!
Hälsningar Gnidde.
Som någon sade: Fotokonst.
Tycker att du har lyckats mycket bra, kanske inte med att förmedla känslan "vinglas", men fotot är riktigt bra. Gillar färgerna och formerna, att inte direkt kunna se vad det är. Gillar att man inte ser höjden på glaset, hade du inte haft vinglas med i texten hade jag trott att det var ett lägre glas, någon form av margaritaglas eller liknande.
Vad har du för ljuskälla? Slutartid?
mvh Martin
#9 Glaset var ett valigt billigt typ Ikea vittvinsglas. 5 cm. fot och ca 6 cm kupa
Jag hade egentilgen ingen annan ljuskälla än blixten en: Olympus FL36, och slutartiden vill jag ha för mig att jag körde 1/20
Till saken hör att glaset var halfullt med vin också, det har nog med speglingseffekten att göra.
Och vinet var gott det med. Attans tjusig bild man kan göra av en skvätt vin.
Jag måste tacka för all fin kritik. Det är kul att lära sig med sådan respons. Jag hoppas jag kan producera mer av samma kvalitet.