(M) Kritik Barn
Fotade min sambos systerdotter lite igår och blev hyffsat nöjd med några av bilderna. Här kommer två av mina favoriter :)
Den här ger mig lite "rockstar" feeling, ser ut precis som om att hon sitter och spelar lite på sin "tamburin" & sjunger.
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
En lite mer neutral bild som jag fastnat lite mer för av någon anledning.
//GuUuLd,
-IE Photography-

Blev skitglad, (förlåt uttrycket) över dina bilder, den första hade jag mer än gärna haft på min egen vägg som allmän glädjespridare, och hade jag känt ungen så hade nr 2 suttit klockrent bredvid. 🙂enda jag skulle kunna "gnälla" på är att den ser lite utbränd ut i pannan på båda bilderna på min skärm annars tycker jag dom är finfina.
Kanske en aning utfrätt i pannan men så pass lite att jag inte bryr mig, första bilden är ju klockren. Snyggt med den rena fina bakgrunden. Två fina bilder!🙂
#1 Tack :) Jo har sett att det ser lite konstigt ut på nån skärm dock inte den jag gjorde redigeringen på :/
//GuUuLd,
-IE Photography-
Två kanonbra bilder - inte mycket att säga om vare sig komposition eller kamerahanteringen.
På mina två nykalibrerade bildskärmar är det just pannorna som blir lite utfrätta. Jag tror också att hudtonen rent allmänt är bättre i bild 2 än bild 1 men båda har en aning för mycket rött i ansiktshalvorna till höger i bild, det syns även i resp. histogram.
Om du har chansen att se bilderna på en (ny)kalibrerad bildskärm tror jag du skulle se det, och troligen fixa till det…
Men superfina "posters" är det!
Bägtjsesn
Underbara bilder!