För mycket snack
Har du känt att du att det kan bli för mycket snack ibland, ett himla oljud så att man vill stänga av?
Hälsningar
Så där skulle det vara skönt att göra många gånger.
Det är precis dessa bilder som skiljer dig från andra fotografer! Jag skulle mycket hellre se en sådan bild i mitt bröllopsalbum än porträtt på alla gäster.
Bra jobbat, man undrar lite om det är något han inte vill höra eller om det bara är för hög musik/prat.
Instämmer, riktigt härligt - typiskt ett barn. Vi vuxna tycker att oljud stör, men vi skulle aldrig få för oss att göra något åt det - i alla fall inte på detta sättet :o)
Är bilden arrangerad eller är det ett "kodak-moment"? I så fall, riktigt påpassligt! Missade själv ett riktigt kodakmoment på en tjejkompis som jag känner mycket bra. Jag såg på henne att hon tyckte att en kille som hade lite dansshow på stranden häromdagen såg läcker ut, men när showen började blev hennes ansiktsuttryck helt obetalbart. Det är jäkla synd att kameran inte var med, och mobilen hann jag inte få upp. Dock en bild som etsat sig fast i hjärnbarken… Tror dock tyvärr att den sortens bilder är omöjliga att arrangera med samma närvaro. Men det var ett sidospår, din bild gillar jag som sagt riktigt mycket. Som Emma säger, det som gör skillnaden mellan medelfotografen som tar de bilder alla andra också tar, eller den som har ett bildseende lite utöver genomsnittet. Grattis till lyckat foto!
mvh Martin

#4 Riktigt fin! Ser ut som om flickan i bakgrunden tänker: "Tänk när det är min tur att gifta sig…"
Härlig bild.
//Pia

Det marks att du kan det har med brollop - du ser verkligen det som ar intressant och som blir ett riktigt minne efterat! Det ar klart att brudparet sager ja, att de pussas, att det slangs ris over dem etc etc. Men de har bilderna ger detaljerna. Och de ar underbart vackra!

Vilken bild, jag blir helt matt när jag ser den..