Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 473 ggr
[RedHood]
6

(M) Glas.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Första gången jag fotade glas och vill gärna ha lite kritik på dessa två 🙂
Glas var inte det lättaste kan jag säga, men en rolig utmaning!

[RedHood]
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och en lite renare variant.

Hanna
0

Tycker om bilderna väldigt mycket. Gillar den första med rött inslag. :) Lite nyfiken på hur det hade sett ut med hela speglingen från glaset med i bild.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

JNN
0

Tycker att du fått till väldigt fina bilder, särskilt för att vara dina första försök! Gillar också det röda inslaget i första bilden, lite synd bara att det hamnar bakom reflektionen i det vänstra glaset.

Annars har jag inte så mycket kritik att ge, möjligen att jag hellre sett att kameran varit lite lägre placerad i första bilden. Skulle vilja att man såg glaset lite mer från sidan, ungefär som i bild två, som jag tycker har en jättesnygg komposition.

Den blir min vinnare, men bra jobbat med båda!🙂

[RedHood]
0

Tack båda! Jag har tänkt att kolla på mer glasbilder för att kanske lära mig mer men jag är väldigt nöjd och tar åt mig eran kritik och komplimanger! Tack 😃

Schnauzertik
0

Bra bilder båda men bild 2 är i mitt tycke klart bättre och visar att uttrycket "less is more" många gånger är sant. Känns som att mer subtila nyanser kommer fram där.

Värd för Pensionärer

[RedHood]
0

#5 Därför känns det bra när man kan ta två olika bilder för att sedan bestämma sig plus att alla känner olika för bilderna! Tack för din kritik och komplimang 😃