Mygga i motljus

Jag gör en notering om att inte dricka kaffe av ett visst känt märke när jag ska gå ut i skogen.
ha ha ha 😃
Ts du har inte nå bilder med jordgetingar? 😂
#4 - Nej tyvärr har jag inte det, men om det händer så kommer det säkert upp här! :)
ha ha härligt 🙂
Hoppas det inte svider så förbaskat bara 😎
Nja det gjorde det ett tag, men nu har det lugnat ner sig. Vet inte om det beror på att dom fick suga klart kanske..🙂
Det är giftet de har…
Jo precis, men jag tänker att om man hela tiden slår i hjäl dom kanske det blir kvar rester från både gift och "snabeln" dom suger med. Tycker att i bland kan det ju klia i dagar, men nu känner jag inget…
det sägs att om man slår ihjäl de så kliar det mera.
#10 - Det var det jag misstänkte, har aldrig tänkt på tidigare, men det stämmer nog!
När man ser bilderna så ser det verkligen ut att göra förbaskat ont, men det är ju antagligen för att dom e större på bild 😂
Snygga bilder!
Titta gärna in på:
Felix Häljeskogs foton - Dayviews
Felix Häljeskog - 500px
#12 - Tack! Jo det kändes, både på armar och ben och rygg mm, men man får i bland bita i hop för "konsten"!🙂
#13 hehe ja man får göra det! 😃
Titta gärna in på:
Felix Häljeskogs foton - Dayviews
Felix Häljeskog - 500px
🙂
Du har da fået mange detaljer med fin skarphed men sikke et bæst..hader alle de myg…men knotterene er sommetider værre end myg…de klør i længere tid :-(
Den första bilden fick mig osökt att tänka på serien Dexter 😉
Snygga bilder!
#16- Jo det har du rätt i, dom rackarna sliter ju loss köttstycken..
#17- Tack!
Har missat dom sista svaren här, så jag är lite sent ute …😃
Shit, det ryser ju i kroppen när man ser dian bilder.
Mygg har nämligen en väldigt konstig tendens att dras i stora svärmar till mig *skrattar*.
Mycket bra bilder JNN.
Bästa hälsningar,
Bertil
#19 - Haha tack så mycket! Jag är också lite av en myggmagnet..! :)