Norrlands vackra skogar

25 har läst och ingen har kommenterat :( Dåligt!

33 har läst.. ingen kommentar
Vågar inte kommentera vill bara vara där.

Vad då vågar inte kommentera?
Bilden (lanskapet ) är så klockren så jag får lust att åka dit och bara vandra runt och fota jag med…
Jag tycker att den är jätte vacker
De är bra att lyckas att ta bilder från ett tåg. Hade du tur att de inte va massa med smuts på rutan eller har du fixat de ?
Jag håller med kobbeuffe, vill också vara där och fota. Men jag gillade nog den oredigerade bilden bäst trots allt.

Den oredigerade var klart bäst! Lite oskarp, men vackra färger och vackert landskap

#8 Tack :) Jag öppnade fönstret och tog ut genom det :) Jag gillar nog bäst 2:an :)
#10 Oskärpan beror nog på hemsidan :) Bättre kvalité annars.
Det kanske är alla dessa medlemmar som du inte har kommenterat bilderna på som bara tittar på dina bilder.
Jag tycker du skulle haft horisonten högre upp. Annars är det mycket svårt att se när du komprimerar bilden så mycket. Lägg in en bild med högre Upplösning.
Eddie

Jättefina, speciellet #1. Bor i Norrland för övrigt :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Jaa nog kan jag hålla med ;) Jättesnyggt :)
Sånnahär bilder gör att man inser hur hemmablind man egentligen är! Underbart foto! :D

Jag gillade orginalet bäst.
I sista bilden störs jag ganska mycket av skuggan under trädet i centrum av bilden. Jag tycker att skuggan är för krafitg för det ljus jag får en känsla av att det finns i bilden i övrigt.
OBS! jag är en glad amatör, så det är bara mitt eget tycke.
Gillar värkligen bildkompositionen. Det fototekniska kommer helt på sidan. Så hemskt vacker är Norrland.

Tack så mycket allihopa. :)
#15 Linda!Vet du vem Kurt är "tågchef" som går runt på tågstationen.

Tack så mycket allihopa. :)
#15 Linda!Vet du vem Kurt är "tågchef" som går runt på tågstationen.
Ovanligt med landskapsbilder i stående format, så bara det gör ju bilden lite annorlunda. Jag tycker det är lite dåligt tryck i orginalbilden, lite för ljus. Bild nr 2 tycker jag är precis lagom redigerad, fina färger. Motivet är också bra och kompositionen bra.
Dock tror jag att bilden vinner på ett liggande format. Tycker också att det ser ut att vara ganska hårt komprimerat, tänk på att om du skall lägga upp foton på denna sidan får de vara max 800x600 - då komprimeras de inte och behåller sin kvalitet.
mvh Martin
näää usch fy vad vackert, önska man bodde kvar där. Bodde i Norrland för några år sen :P dock för liten för att bry mig om hur vackert det var ;) haha
Jättefint! bor i norrland…
Aah jag vet :D Ska antagligen upp dit till jul ! :D
Jag bor också i norrland, och din bild är skit fin den visar exakt hur norrland är :), har en likafin myr inte långt ifrån mig :)
riktigt vackra bilder . :D

Gissa vad jag tycker, jättefint. Man känner riktigt hur myggen biter, och färgerna är presis som skiftningarna mellan sol lite moln ja som det kan vara här uppe.
#19. Knaskurt? Klart jag vet ;) Alla här i Älvsbyn vet vem det är xD