Foto iFokus

Foto

Etikettutanför-ämnet
Läst 539 ggr
Odd
0

OT: Reklam ivägen

Lite off-topic här, men har någon annan problem med reklamen på iFokus hemsidorna? När jag klickar på en bild för att se den större hamnar reklamen ovanför pop-up fotot, om ni fattar vad jag menar.

Nån annan som har det här problemet och finns det någonting man kan göra åt det?

Lite irriterande när man vill se detaljerna på en vacker bild, så har man Stefan Holms ansikte där istället.

~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

Rebornbabyn
0

Precis, så är det för mig också ibland.

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

Odd
1

#2 Ah vad dum jag va som inte kollade på support först xD Tack!

[Jens]
0

Haha, närå… ville bara hjälpa till lite men jag råkar ut för samma sak men jag tycker det inte har hänt så mycket på den fronten med att lösa problemet men de kanske jobbar på det!?

Odd
0

Kanske bara är något som händer vissa?

[Jens]
0

#5 Jag har pc, mac och ipad och det sker på alla men jag tänker mera på om det är webbläsaren som gör att det blir så.

Odd
0

#6 Kan det mycket väl vara, använder själv IE och det är ju inte världens bästa webbläsare xD

Inkanyezi
0

Jag har Firefox med adblock, och jag ser ingen reklam där. Jag har Opera också, och där kan all reklam med grafik blockeras utan några tillägg. Bästa lösningen är troligen att byta webbläsare. Det kanske inte går på paddan, men på de andra plattformarna är det en enkel match.

[Jens]
1

#8 Självklart går det på paddan men jag gillar Safari =)