Resultat i Skaktävlingen...
Jag har sorterat bort och tycker egentligen att det inte är rätvist. Helst hade jag nog vilja radda upp alla, Men då kunde jag ju lika gärna länka till tråden. Det som var kul att så många deltog. Jag har lärt mig massor hoppas ni också gjorde det…
Jag tror att vi alla behöver fler sådana här tävlingar där vi får prova tekniker och testa våra kunskaper så därför ger jag i uppdrag till Vinnaren att starta en likadan tävling men att ta en ny fototeknik. Hoppas det är okej Mandrakonian som vann tävlingen…
Här en lista över bilderna jag fastnade för
1. Mandrakonian bild var enormt intagande. Här är [bilden](/ShowFile.aspx?BinaryId=0bd7f1ef-db70-4240-9021-e3f9b580b64c&Filename=juh du.jpg "http://foto.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=0bd7f1ef-db70-4240-9021-e3f9b580b64c&Filename=juh du.jpg").
2. Tom har även han skapat en härlig bild. Här med hjälp av rotation och en vägbom.
3. Fotokrafs Har av ett vardagsföremål med enkel teknik skapat en intressant bild.
4.Prizma_kristall med bra teknik och rotation skapat en härlig naturbild med skärpa och sudd…
5. Monday vilka härliga färger på bilden från drottningholm.
6. Stefanp hjälp skogen brinner…underbar bild.
7. kobbeuffe har tycker jag lyckats skapa två dimenssioner med sin skakbild. Sånt gillar jag.
Oj! Jag är med i listan
Men du måste ha glömt Peter Giger, nåväl många bra bilder att välja mellan. Jag håller med dig B, jag har lärt mig mycket genom att se alla roliga bidrag.

#1 Fel site…Jag hade ju tävlingen på min community också…har inte kollat in bidragen där ännu…

Wow! Jag är med 
Tack för det!
Jag tkr alla bidrag var jättefina, jag vill lära mig att "måla" med kameran, ska försöka iaf;)
Grattis till vinnarna. Mandrakonians bild är en värdig vinnare. Man riktigt dras in i bilden. En otrolig 3D känsla.
Eddie
En tävling något utöver det vanliga. Roliga idé med härliga vinnarbilder. Mer sånt!
#2 Aha, då fattar jag…
Grattis Mandrakonian!
Oj jag var också med, det var kul