(S) Undervattensfodral
Hej!
Jag säljer mitt undervattensfodral, använt en gång. Jag säljer det för att jag inte fått användning för det (jag vistas i princip aldrig i vatten) och det nu bara tar upp plats. Fodralet funkar bra och är ett billigt alternativ för att ta undervattensbilder, eller bilder i regn t.ex. Något otymplig, men man lär sig hantera den snabbt. Fodralet är i nyskick.
Pris: 550kr (frakt ingår i priset)
Nypris: Ca 1200kr
Finns i Helsingborg, men fraktas vid behov.
Bilden är fotad med fodralet på. Återkommer med bild på fodralet och någon undervattensbild.
Fråga vid fundering!
Ska tilläggas att fodralet är till för systemkameror.
Är det till någon viss systemkamera eller ett sånt fodral funkar till alla?:)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Det är för SLR/D-SLR-kameror. Vad nu det betyder.. ;) Men ja, enkelt sagt så är det för de flesta vanliga systemkameror. :)
Okej, tack för svaret :)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Du vet inte fabrikat och modellnummer på fodralet så vi kan kolla upp exakt om våra kameror och objektiv passar. Samt vilket djup det är godkänt för.
Är ju lite som att sälja "vinterdäck till bil" och inte ange däckdimension.
Här har du all information jag själv har: http://www.kaffebrus.com/dicapac-undervattensfodral-for-slr-d-slr-956.html
På lådan jag fick den i står det följande som fabrikat: PVC, TPU, PC, ABS, Silikon. Jag kan ta bilder på kartongen om det önskas!
Intressant, hur funkar det att ställa in inställningar på kameran, avfyra osv när den är i fodralet?
// Paltfan
Det finns "hål" till pekfingrarna på vars en sida om kameran, alltså ett "hölje" som går in i fodralet eller vad man ska säga. :)
Lät som en kul grej, jag slår till på begärt pris, messa mig uppgifter om konto så får du adress
// Paltfan
Underbart, det gör jag! :)